کد خبر: ۱۲۲۶۱
تاریخ انتشار:۲۰:۵۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
عصر دنا: حجت الاسلام و المسلمین قدرتی از دستگیری یک مدیر کانال تلگرامی غیر اخلاقی در شهرستان گرمه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت الاسلام و المسلمین قدرتی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از دستگیری یک مدیر کانال تلگرامی غیر اخلاقی خبر داد و گفت: طی اخبار واصله مبنی بر راه اندازی و ایجاد یک گروه تلگرامی و انتشار عکس و فیلم مستهجن در شهرستان گرمه، با دستور دادستانی و انجام تحقیقات تخصصی مدیر گروه این کانال دستگیر شد. 
 
وی ادامه داد: بیش از 14 هزار کلیپ فیلم و عکس غیر اخلاقی در این کانال تبادل و انتشار یافته است. 
 
این مقام قضایی در رابطه با هوشیاری نسبت به استفاده از برخی سایت‌ها که اعتقادات اخلاقی، دینی ، مذهبی و حریم خانواده کاربران را هدف قرار می دهند هشدارداد و تصریح کرد: در نظام اجتماعی همه مسائل از خانواده شروع می‌شود و محیط خانوادگی در تمایل یا عدم تمایل به این جرائم و یا استفاده از محصولات مستهجن اینترنتی نقش بسزایی دارد. 
 
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود: پس از خانواده، دوستان، جامعه و همسالان آثار زیادی روی افراد دارند که باید بر این دو نهاد نظارت کافی داشه باشند تا جوانان و نوجوانان مسیر صحیح را انتخاب کرده و وارد این باتلاق ها نشوند. 
 
این مقام قضایی در استان خراسان شمالی در خصوص روش‌های مقابله با کانال های غیر اخلاقی تلگرام اضافه کرد: باید قبل از هر اقدامی به مردم و بخصوص جوانان اطلاعات دقیق، به موقع و لازم داده شود.
منبع: میزان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.