تاریخ انتشار:۲۱:۵۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از بهسازی چشمه شاهزاده حمزه تا پایان امسال خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی لدنی‌نژاد ظهر امروز در جمع مردم سرفاریاب، اظهار کرد: چشمه شاهزاده حمزه با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریالی بهسازی خواهد شد که امیدواریم تا شب عید به اتمام برسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: ما مخزن ذخیره آب شهر سرفاریاب را تحویل خواهیم گرفت و توزیع آب شهر را با رعایت استانداردهای لازم انجام خواهیم داد.

لدنی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: از بخشدار و مسئولان بخش سرفاریاب تقاضا داریم مکانی را برای اداره آب و فاضلاب شهری آماده کنند.

وی در پایان افزود: تقاضای دیگر از مردم  این است همان‌طور که از 30 سال پیش  هزینه برق مصرفی و از سال 87 هزینه گاز مصرفی خود را پرداخت کرده‌اند در بحث کنتورگذاری آب همکاری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.