تاریخ انتشار:۰۰:۴۹ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: رئیس دانشگاه یاسوج گفت: افزایش سطح رفاه و جنبه های رفاهی دانشجویان مهمترین اولویت کاری این دانشگاه در سال تحصیلی جدید است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمودرضا رحیمی در آیین استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه یاسوج اظهار داشت: برای نحستین بار فعالیت تمامی خوابگاه های دانشجویی زیر نظارت این دانشگاه هستند و در سال تحصیلی جدید هیچ خوابگاه خودگردانی در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.
وی افزود: سال تحصیلی 96 - 95 در دانشگاه یاسوج یکهزار و 760 دانشجوی جدید پذیرش شده که از این تعداد یکهزار و 125 نفر در خوابگاه های کهگیلویه و بویراحمد اسکان داده شده اند.
رحیمی بیان کرد: مزیت خوابگاه های زیر نظارت دانشگاه یاسوج آن است که دانشجویان جدید بدون دغدغه در آنها مستقر می شوند و خدمات دهی به آنان نیز آسان تر خواهد شد.
وی با اشاره به راه اندازی و تجهیز سالن ویژه برای ایجاد کانون های فرهنگی و انجمن های علمی در دانشگاه یاسوج، عنوان کرد: دانشجویان این دانشگاه باید از اکنون به دنبال درآمدزایی مبتنی بر علم و دانش باشند.
رحیمی ابراز داشت: معاونت پژوهشی دانشگاه یاسوج از فعالیت های کارآفرینی و طرح های دانش بنیان حمایت ویژه ای می کند.
وی گفت: دانشجویان دانشگاه یاسوج باید به رشته های تحصیلی خود عشق بورزند و امید به آینده را از دست ندهند و برای رسیدن به مقاطع بالاتر تلاش کنند.
رحیمی اظهار داشت: سال تحصیلی گذشته 416 نفر از دانشجویان دانشگاه یاسوج در مقاطع تحصیلات تکمیلی و در دانشگاه های درجه یک کشور پذیرفته شدند./ ایرنا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.