تاریخ انتشار:۱۸:۵۶ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در پانزدهمین روز از خرداد ماه ۹۹ را در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصر دنا؛ دکتر پرویز یزدان پناه گفت: از ۲۳۰ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه یاسوج، ۳۱ مورد مثبت گزارش شده است.

وی ابراز داشت: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونای استان به ۷۹۷ بیمار رسید که مبتلایان جدید هشت بیمار مرد و ۱۱ بیمار زن در شهرستان گچساران، چهار بیمار مرد و پنج بیمار زن در شهرستان بویراحمد و دو بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان دنا می‌باشد.

دکتر یزدانپناه یادآور شد: ۱۰ بیمار سابقه تماس با مورد مثبت خانواده داشته و چهار بیمار طی روز‌های گذشته به کرمان، شیراز، گناوه و ایرانشهر سیستان و بلوچستان سفر کرده اند.

دکتر یزدانپناه افزود: حفظ فاصله اجتماعی، عدم حضور در هر گونه مراسم، استفاده از مواد ضد عفونی کننده در مکان‌های عمومی و محل کار، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استفاده از وسایل نقلیه عمومی، پمپ بنزین و مراجعه به نانوایی، ادارات دولتی، فروشگاه‌های موادغذایی و سایر اصناف ضروری بوده و عاجزانه خواهش می‌کنیم مردم بیماری را جدی بگیرند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به بازگشایی دانشگاه‌ها در تاریخ ١٧ خرداد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی حدود ٢ متر برای دانشجویان و اساتید لازم است. همچنین مطب ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌های خصوصی و دولتی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل خواهند شد.

وی اذعان داشت: کوچکترین اشتباه و غفلت منجر به اتفاق‌های ناخوشایندی خواهد شد، کرونا کوچک و بزرگ یا پیر و جوان نمی‌شناسد و باید آگاهانه رفتار کنیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.