کد خبر: ۱۵۳۸۳
تاریخ انتشار:۱۶:۱۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: معاون عمرانی استاندار هرمزگان گفت: زلزله ۵.۴ ریشتری در رویدر سبب وارد آمدن خسارات پراکنده‌ای به خانه‌های مردم در چند روستا شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رضا مدرس صبح امروز اظهار کرد: زلزله ۵.۴ ریشتری بامداد امروز به مرکزیت رویدر از توابع بندرخمیر هرمزگان به قدری شدت داشت که تا بیش از ۱۰۰ کیلومتر فاصله از کانون این زلزله نیز احساس شده است.

وی افزود: ریزش محدود کوه رَخ که مشرف بر شهر رویدر است، خساراتی را به چند منزل مسکونی وارد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: خسارات محدودی از جمله ترک‌خوردگی دیوار منازل مسکونی در روستاهای درواخانی، پرکان گیشو و پَرنیمه نیز گزارش شده است.

مدرس با بیان اینکه جمع‌بندی نهایی خسارات بزودی انجام خواهد شد، تصریح کرد: بحمدالله با وجود شدت زلزله، خسارات جسمی و جانی را شاهد نبودیم.

منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.