کد خبر: ۱۵۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۱۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: با ترسیم تمثال شهید والامقام قاسم سلیمانی و جملات آموزنده دهستان راک زیبا سازی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
در اقدام فرهنگی دیوار‌ها و معابر دهستان راک با تمثال مبارک شهدای این دهستان و سردار شهید قاسم سلیمانی و جملات آموزنده مزین شد.
دهیار دهستان راک با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است گفت: این اعتبار از محل اعتبارات دهیاری تامین شد.
آقای شفاعت افزود: دهستان راک دارای مکان‌های گردشگری بسیاری از جمله منطقه لگین است که هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.
وی ادامه داد: این مکان زیبای گردشگری، پرآب و مستعدِ کشاورزی، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
حاج قاسم ، همان سردار دلها و جانهاست که همه ما مدیون خون پاک او و همه شهدای ایران زمین هستیم ، اگه این ده میلیون تومان را صرف گند زدایی کوچه های دهستان راک می کردید تا ویروس کرونا را از بین ببرید و یا حقوق معوق کارگران حمل زباله در دهستان راک را که سفره عیدشان از نان خالی است پرداخت میکردید، خیلی بهتر بود و روح شهید والا مقام سردار سلیمانی را شادتر می کردید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.