تاریخ انتشار:۱۷:۰۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
رئیس هیأت فوتبال گچساران مطرح کرد
عصر دنا: رئیس هیأت فوتبال گچساران گفت: هرگونه بی‌نظمی به لیگ دسته دوم فوتبال کشور لطمه می‌زند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید عبدالکریم قاضی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اضافه شدن یک تیم به گروه یک مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال اظهار کرد: فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه سازمان لیگ نگاه عادلانه‌ای نسبت به همه تیم‌ها داشته باشد.

رئیس هیأت فوتبال گچساران با اشاره به حضور دو تیم هم‌استانی نفت گچساران و زاگرس یاسوج در یک گروه گفت: چرا و بر چه اساسی بعد از گذشت دو هفته از مسابقات گروه یک 13 تیمی شود.

قاضی‌فر با بیان این‌که تیم‌ها در لیگ دو درگیر مشکلات پیش‌روی خود هستند، افزود: برنامه‌ریزی کرده‌اند اما تصمیم یک شبه فدراسیون مشکلات بسیاری را برای دست‌اندرکاران این تیم‌ها ایجاد کرده است.

نایب رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فدراسیون فوتبال نباید کاری انجام دهد که باعث بی‌انگیزگی تیم‌ها در لیگ‌های پایین شود تصریح کرد: مربیان و تیم‌های شهرستانی به شدت از این حرکت فدراسیون گلایه‌مند هستند، زیرا آنها نگران این هستند این تیم در ادامه مسابقات شاید از نفوذ خود استفاده کند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه دو تیم از استان کهگیلویه و بویراحمد در یک گروه قرار گرفته‌اند از کمیته داوران و فدراسیون تقاضا داریم که مراقب باشند که اعمال نفوذها تأثیر دیگری روی روند مسابقات نداشته باشند و امیدوارم این گونه مسائل لطمه به فوتبال ایران نزند.

قاضی‌فر خاطرنشان کرد: مطمئناً این افزایش ناگهانی و آن هم بدون هیچ ضابطه خاصی بی نظمی‌هایی را در لیگ دسته دوم ایجاد می‌کند که یکی از نمونه‌ها لغو دو دیدار از مسابقات هفته دوم لیگ دسته دوم در گروه اول است.

وی گفت: این در حالی است که نفت گچساران با پیروزی پرگل خود در روز اول مسابقات با یک روحیه خوب به قرعه استراحت خورد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.