کد خبر: ۶۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۴۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: سایت سرشماری نفوس و مسکن95 که از روز گذشته کار خود را آغاز کرده است در ساعات ابتدایی روزجاری در پی تکمیل ظرفیت مراجعه، توان پاسخگویی به تقاضای مراجعه کنندگان را ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): از روز گذشته سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن در سال 1395 آغاز شد و این در حالی است که در روز گذشته سایت سرشماری به آدرس sarshomari95.ir همراه با اختلالاتی بود که اگر از مرحله اول که باید کد ملی و رمز امنیتی را وارد کرد، گذر می‌شد، در میانه راه اختلالات عاملی می‌شد تا از سرعت فرآیند ثبت نام کاسته شود.
 
در ساعات ابتدایی روزجاری به واسطه حجم بالای متقاضی برای ورود و ثبت نام در طرح سرشماری نفوس و مسکن 95، سایت توانایی پاسخگویی به مراجعین را ندارد و با بنری به متن "در این لحظه ظرفیت مراجعه به سایت تکمیل است لطفا در زمان دیگری مراجعه نمایید" از متقاضیان ثبت نام استقبال می‌کند.
 
روز گذشته که اولین روز ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 بود، رتبه سایت سرشماری در ایران 4061 بود که در روز جاری سایت Alexa رتبه این سایت را 2390 اعلام کرده است. این کاهش رتبه نشان از ورود قابل توجه به سایت سرشماری دارد.
 
حال باید اندکی صبر کرد تا از ظرفیت مراجعه به سایت کاسته شود تا افراد بتوانند سرشماری اینترنتی خود را به انتها برسانند.
منبع: میزان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
سیدی مطلق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
واقعآ مسولین این سایت مردم را سرگردان کرده اند ما قدرتی نداریم فقط این مسول را به خدا میسپاریم
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
حالمون بد شد از این همه سردر گمی مسولین .. بابا به اختلاساتون برسین ..
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.