تاریخ انتشار:۰۰:۵۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر و سرود دانشجو معلمان سراسر کشور در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به گزارش عصر دنا، با حضور مسئولان کشوری و استانی اختتامیه بیست و ششمین جشنواره تئاتر و سرود دانشجو معلمان سراسر کشور در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این جشنواره که عطاء‌الدین کیا مدیرکل فرهنگی و هنری دانشگاه فرهنگیان کشور، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، خسرو نظری رئیس دانشگاه فرهنگیان، هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش و جمع دیگری از مسوولان حضور داشتند، برگزیدگان سه گروه تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و سرود جشنواره کشوری تئاتر و سرود دختران دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور معرفی و تجلیل شدند.






ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین