کد خبر: ۶۲۲
تاریخ انتشار:۰۹:۲۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت چیزی که من می‌خواهم به شما بگویم، شما را شوکه خواهد کرد. اسرائیل آینده‌ای روشن در سازمان ملل متحد دارد(!)
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت چیزی که من می‌خواهم به شما بگویم، شما را شوکه خواهد کرد. اسرائیل آینده‌ای روشن در سازمان ملل متحد دارد(!)

 
نتانیاهو افزود: می‌دانم اینکه چنین چیزی را از من بشنوید به طور قطع باعث تعجب شما خواهد شد.

 

 
نتانیاهو از تصویب 20 قطعنامه در مجمع عمومی سازمان ملل ضد اسرائیل انتقاد کرد و افزود: این در حالی است که سهم همه کشورهای روی این سیاره، فقط سه قطعنامه بوده است.

 

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: درباره جوک موسوم به شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، باید بگویم که هر سال اسرائیل را بیش از کل کشورهای جهان محکوم می‌کند و این نمایش در یونسکو هم ادامه دارد.

 
منبع: کیهان
برچسب ها: نتانیاهو ، اسرائیل
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.