کد خبر: ۶۱۳
تعداد نظرات: ۵۲ نظر
تاریخ انتشار:۰۷:۰۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
ميرآرش تقوي؛
عصر دنا: من با انتشار تصاوير تفريحات خارج از كشور فرزندان شما مخالف هستم اما حال كه مطرح شده لطف ميكنيد شغل و محل درآمد آقازاده هايتان را مشخص كنيد تا خداي نكرده ما ندانسته و از سر بي اطلاعي مديون آن ها نشويم؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اهل كيست و نا اهل كيست؟
حد و مرز حاشيه ها كجاست؟
رسول خدا(ص) فرمود: «إذا وُسِّدَ الاَمرُ الی غَیرِ اَهلِهِ فانتَظِرالسَّاعَة: آنگاه که کار به دست نااهل سپرده شود، منتظر قیامت و هلاکت باشید.»

فَلیسَت تصْلح الرّعیة الا بِصَلاح الولاة وَ لا تَصْلح الولاة الا بِاستقامة الرَّعیة: پس مردم صالح نمی شوند مگر به اصلاح زمامداران، و زمامداران صالح نمی شوند مگر با استقامت مردم» (خطبه 216 امیرالمومنین(ع)

این هشدارهای پیامبر اسلام(ص) و امیرالمومنین(ع) برای هدایت جامعه اسلامی و برقراری عدالت، انگار نیاز امروز جامعه ماست. اگر جلوی دست اندازی به اموال عمومی و غارتگری بیت المال توسط برخی مدیرانی که مستی اشرافیگری وجود آنها را فرا گرفته، گرفته نشود، حسب تذکرات رهبر معظم انقلاب که بر گرفته از این هشدارهاست، فرهنگ جاهلیتِ اشرافی گری به جامعه سرریز خواهد کرد و کشور را در معرض تهدید قرار خواهد داد. اما آنچه که می تواند جلوی این تهدید را بگیرد، براساس فرمایش مولا علی(ع) مطالبه مردم و افکارعمومی از مسئولان برای پیگیری و برخورد قاطع با غاصبان اموال عمومی و ثروت های بادآورده از جمله حقوق های نجومی، و مقاومت مردم بر این مطالبه خود است.

امام علی (علیه السّلام) میفرماید: لایرجون احد منکم إلا ربّه ولایخافن إلا ذنبه .{نهج البلاغه حکمت 82. هیچ یک از شما جز به پروردگار خود امید نبندد و جز از گناه خود نترسد.

هيچ مردمي إصلاح نميشوندمگراينكه زمامداران اصلاح شوند!!!! .

وهيچ زمامداري اصلاح نميشود مگربامقاومت مردم !!!!!!!
أميرالمؤمنين ميفرمايند هرمسلماني كه امامي داشت مكلف به تبعيت از اوست
آيا ما به شيوه رهبرواماممان زندگي ميكنيم؟
آيا دوستان از دمپايي هاي وصله خورده رهبر حيا نمي كنند؟
آيا به بهانه ورود نكردن به حاشيه ميتوان روحيه پرسشگر جامعه اسلامي را درقالب حكومت اسلامي ناديده گرفت وسركوب كرد؟

ما پس از قريب به چهل سال ازحكومت اسلامي وميلياردها دلار هزينه تبليغات ديني كردن توانستيم چند سطراز نهج البلاغه راكه جامع ترين راهنماي حكومت ديني است را دربين مردم وكارگزاران حكومت نهادينه كنيم؟

اينكه زندگي اشرافي دربين گروهي از كارگزاران حكومتي كاملا جاافتاده وآن راحق خود ميدانند از خورشيد هم نوراني تَر و واضح تَر است اماچرا؟
آيا دوستان متوجه تأثير مخرب اين تضاد طبقاتي روز افزون براعتقادات مردم هستند؟
آيا يكي از دلايل رشد بي سابقه خودكشي در استان محروم ما همين اختلاف طبقاتي بعضي كارگزاران نظام ونزديكان رانتخوارشان با عامه مردم نيست؟
آيا دوستان فريادهاي مقام معظم رهبري و تاكيد ایشان برساده زيستي واقتصادمقاومتي رانمي شنوند؟
آيازمان آن نرسيده كه علي زمان ماهم باقاطعيتي علي وار بااين اشراف نوظهور برخورد كند تامردم اميدوار شوند كه مملكت صاحبي مقتدر دارد؟
اين مقاله به حدبضاعت مختصرحقيرسعي داردكه به گواه احاديث و آيات قرآن اين بي عدالتي را فرياد بزند باشد كه گوش شنوايي پيداشود انشاالله

چندي پيش يكي از مسعولان و منتخبان مردم در معرض سوالي قرارگرفت كه به طرق مختلف سعي درطفره رفتن از پاسخ داشت وعدم ورودبه حاشيه به انگيزه خدمت را بهانه جواب ندادن قرار داد متاسفانه.

جناب نماينده مگرشفافيت وظيفه كارگزاران نظام نيست و مهم تر از اين آگاهي حق مسلم مردمي كه شما كرسي وكالتشان را تصرف كرديد نمي تواند باشد پس چرا توضيح نمي دهيد هزينه تفريحات اشرافي فرزندانتان ازكجاتامين مي شود؟

شما چندين سال مدير يك شركت دولتي بوديد و نه پيمانكار خصوصي !!! آنچه كه ما از دورمي بينيم هجمي از ثروت است كه قطعا با حقوق يك مدير دستگاه دولتي سازگاري ندارد واينجا يك سؤال مطرح ميشودكه اين ثروت كلان از كجا آمده كه هم شما برخوردار شديد وهم الفراد مورد وثوقتان الحمدلله به همه چيزوهمه جا رسيدند؟

هزينه هاي چند ده ميلياردي فعاليتهاي انتخاباتي شما ازكجا تامين شد؟ و بايدعرض كنم در همه نظام هاي دموكراسي هم سقف هزينه هاي مجاز مشخص است و هم محل تامين اين هزينه ها بايد قانوني و مشخص باشد و من به عنوان يكي از موكلان شما حق دارم بپرسم اينهمه پول از كجا آمد وطبق كدام بندقانون شما با هزينه هاي گزاف انتخابات را از مسير درست و طبيعي ش خارج كرديد؟

آيا در جواب اين پرسشهاي بحق گفتن اين جمله كه وارد حاشيه نميشوم كار درستي است؟

من با انتشار تصاوير تفريحات خارج از كشور فرزندان شما مخالف هستم اما حال كه مطرح شده لطف ميكنيد شغل و محل درآمد آقازاده هايتان را مشخص كنيد تا خداي نكرده ما ندانسته و از سر بي اطلاعي مديون آن ها نشويم؟

آياشما طبق قانون ميزان دارايي هايتان رابه مجلس إعلام كرديد تا خداي ناكرده فردا روزي حرف و حديثي پيش نيايد؟

اينگونه كه از ظواهر امر پيداست شما بسيار مرفه و لوكس زندگي ميكنيد (انشاالله عمري طولاني و سعادتمند داشته باشيد) به ماحق مي دهيد كه به اينكه كسي در سطح شماست نمي تواند حرف پايرهنگان و كوخ نشينان را كه قرار بود صاحبان انقلاب باشند را درك كند اعتقاد داشته باشيم؟

آيا احساس نمي كنيد واجب است كه براي مردم توضيحاتي بدهيد يا لااقل شيوه زندگي فرزندان واطرافيان مرفه تان را از چشم مردم مظلوم كهگيلويه پنهان كنيد تا خداي نكرده به بي اعتمادي نسل جوان از شيوه هاي تقسيم موقعيتهاي اقتصادي دامن زده نشود؟

حرف حديث هايي در مورد مدرك تحصيلي شما مطرح است و بعضي از پرسنل دبيرستان و زمندگان پيش روي من سوگند ياد كردند كه شماموفق به أخذ مدرك ديپلم نشده ايد و بجاي آن تعهدي مبني بر آرائه گواهينامه ديپلم درآينده به دانشگاه بهبهان داديدكه هنوز هم پرونده شماناقص است واز طرفي هيچكدام از دانشجوهاي هم دوره شما به يادندارند كه شماحتي يك بار در كلاس درس شركت كرده باشيد توضيحتان در اين مورد چيست؟

خدا شاهد است كه بنده حقير به زندگي ساده عادت كردم و هدفم از اين مطالب تخريب شما نيست اما به فرموده رسول الله (ص) هيچ زمامداري اصلاح نمي شود مگر با مقاومت مردم و من سعي دارم با مقاومت در برادر سيل توهين و تهديدها انشاالله توفيقي حاصل شده و اگر شما خداي ناكرده كاستي و ضعفي داريد اصلاح شود و اگر بواسطه عدم اطلاع حقير از جاده انصاف خارج شده ام باشفافسازي شما هدايت شده و خداي ناكرده تكرار گناه نكنم اما صادقانه بر اين پاي مي فشارم كه شما توضيحاتي حول محور مسائل مالي تان به مردم كهگيلويه بدهكاريد و هر چه زودتر اقدام به شفافسازي بفرماييد خدا پسندانه تَر خواهدبود.

در پايان اميدوارم كه سياسيون و زمامداران بپذيرند كه پرسشگري حق مردم است و أما جوابگويي وظيفه زمامداران است و اين پرسش ها را توهين به خود تلقي نكنند كه نيست و اين فضاي امن پرسش و پاسخ يكي از آرمان هاي محقق شده انقلاب شكوهمنداسلامي است كه اميدوارم تا پيوستن به انقلاب مهدي موعود استوار و پويا خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب باشد.

خداوند سايه پرنعمت مقام معظم رهبري مدظله العالي وحكمومت مقدس اسلامي را بر سرما مستدام بدارد انشاالله

ميرآرش تقوي

---------
عصر دنا: انتشار یادداشت ها، مطالب خبری و تحلیلی دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و مخاطبان و مسئولان مذکور می توانند جوابیه و نقد خود را برای درج به این پایگاه خبری ارسال کنند.

برچسب ها: میرآرش تقوی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۵۲
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
در جایگاهی که سوال کنی نیستی ارگانهای مربوطه خود ناظر هستند تو عقده از دست دادن اخورهای بیست ساله را داری ولی رفت رفت دیگه با این مطالب کودکانه شاید خودت خالی کنی تا سکته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
من اشتباه مثبت دادم انصاری جان!
نظرت خیلی متعصبانست و بو داره!
بيطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
آقاي انصاري پرسشگري حق همه شهروندان است وپاسخگويي وظيفه كارگزاران است چطورنويسنده را درجايگاه پرسشگري نمي بينيد؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
اگر آخوری هم بود همین نماینده هم پیالشون بود وتوهم بودی
فاضلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
انصاری برو غذا تو بخور .افغانی یاسوج یادتون نره
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
واقعا این سوال خیلی از مردم حوزه انتخابیه شماست
آرش تقوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
جناب انصاري اگرظرف بيست سال گذشته آخوري بودكساني از آن بهره مندشدند كه امروز الحمدلله پروار وچاقندوگرنه ماهميشه لاغرونحيف بوديم وهستيم واين زبان گشاده ازجيب بسته قوت ميگيره
فرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
سلام اقای تقوی.ما نه به پول اقای هاشمی و نه به مدرک اقای هاشمی کار داریم.انچه برای ما مهم است خدمات اقای هاشمی زمانی که هیچ مسیولیت استانی نداشت و تمام تلاش خود را جهت بکارگیری فرزندان این دیار انجام دادو در زمان اندک نمایندگی به اندازه تمام ادوار نمایندگیهای گذشته کار انجام داد
شب جنون
|
Denmark
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
باسلام سوال کردن جناب تقوی هیچ موردی نداشته والحق نظیرچنین سوالهایی ذهن خیلی ازمردم مارو به خودش مشغول کرده
اما
اینکه بخواهیم درقالب سوال حیثیت وابروی کسی رو چه مسول وچه غیرمسول زیرسوال ببریم کارنازیبا وناپسندیده ای هست
جناب نماینده ی محترم باانتخاب مامردم به مجلس راه یافته ونه باثروتش
اگه کسی به ایشون رای داده نه بازور واجباربوده ونه باتطمیع ووعده های پوچ زیرا که مردم مامردمی فهمیده وعاقل وبالغ هستند وطی این سالها یادگرفتند که فریب عوام فریبی هارونخورند
انشاالله که نماینده های منتخب بتونند به عزت وسربلندی میهن اسلامی ماکمک کنند وکشوری عاری ازهرگونه بی هوییتی وهرزگی وبی ایمانی داشته باشیم
انشالله
سیدمحمدجوادهاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
سلام من مطالباتم رو می خوام به حاشیه هاکاری ندارم
کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
سوال های بجا ومنطقی مطر ح کردید اقای تقوی.. واقعا برای شفاف سازی و تصحیح افکار عمومی پاسخ به این سوالات حق مردم است ....و اقای نماینده هم بداند اینگونه پاسخگویی که وارد حواشی نمیشوم درست نیست عکس های منتشره ومحل عکس برداری مستلزم هزینه بسیار است ...وپاسخگویی هم عین متن است ونه حاشیه ...ثروت داشتن و مرفه زیستن وجهان گردی جرم نیست ....از کجا اورده ای حق مردم اکثریت مستضعف است و جواب دادن راست و حسنی هم وظیفه مسولان است ...؟؟؟
سیدمحمدجوادهاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
شهریارا گو دل ازما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی درقضا نامهربانی میکند


والله قسم نمیدونم چجوری بگم شما بگین اگه خودتون یاداداشتون 9ماه مدیرفنی یک شرکتی یاجایی باشه بعد بهش هزارتومان ندن چه باید بکنه توی این جامعه ایی که هزاررنگ داره
موسوی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
ظمن تائید مطالب جناب تقوی مبنی بر پاسخگویی مسئولان ،واقعا اگه طلا پاک باشد نگرانی از چیست،ولی اگه ایشان پاسخگو نباشد این شائبه برای خیلی امثال بنده که بوجود اومده قوت میگیرد وانسان باید بخدا پناه ببرد اگه این مطالب با ارائه سند و مدرک در معرض اذهان عمومی قرار گیرد.
ali & mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
ورود به حریم شخصی دیگران اولا غیر اخلاقی و ثانیا غیر قانونی است، در ضمن صحت و سقم سوالاتی که نویسنده محترم مطالب بالا بیان کردن در چهارچوبه اختیارات نهادهای نظارتی و قانونی است و لا غیر!
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
انتقادو پرسشگری حق همه است پاسخگوی جز وظیفه ذاتی و قانونی شخص نماینده است در ضمن نماینده وکیل همه مردم است و باید حسب وظیفه اش پاسخگوی سئوالات خورد و کلان همه تفکرات و سلایق باشد هیچ کس حق ندارد به جای نماینده پاسخگوی موکلین باشد نماینده مجلس قابل حق توکیل به غیر را ندارد چه جزئی و چه کلی و کسانی که جواب دادند یک نوع فضولی در کار و وظیفه قانونی نماینده است و قابلیت پیگیری قضایی هم دارد شاید بعضی از کسانی که در امور نماینده دخالت میکنند تتمیع شدند یا مطالبه شخصی دارند که چنین خود شیفتگی و خود شرینی میکنند در ضمن اقای سردار هاشمی یکی از سرمایه داران مرفع است که با روح انقلاب اهداف انقلاب و اندیشه وتفکر حضرت امام اصلا سازگاری ندارد و در این چند ماه نمایندگی هیچ کار شاق ومهمی که عام المنفع باشد انجام نداد سئوالات اقای تقوی هم کاملا درست وبه جا هست اقای هاشمی باید شفاف سازی کند چرا شبانه روز به اقای هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام توهین و جسارت میشود وقتی می پرسیم به کدامین جرم میگویند بخاطر فرزندانش است اما دیگران حق ندارند از نماینده شهرستان خود در مورد ابهامات پیش امده در خصوص فرزندان این هاشمی سئوالاتی را بپرسند جل الخالق
de;khon77
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
شما چندين سال مدير يك شركت دولتي بوديد و نه پيمانكار خصوصي !!!
این سوال من از این ... محترمه واقعا این همه پول رو از کجا آورده. غیر از........
امیدوارم کسانی که خیانت میکنند به این مردم واقعا تقاص پس بدهند.

ما جوانا تا کی باید قربانی چپ و راست بشیم .
لعنت به سیاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
جناب تقوی معلوم است خیلی عقدهای شده ای
كل شرگلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
هيچ كاخي برپانميشودمگراينكه هزاران كوخ ويران بشود(أميرالمؤمنين )
كل شرگلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
هيچ كاخي برپانميشودمگراينكه هزاران كوخ ويران بشود(أميرالمؤمنين )
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
اقای ناشناس عزیز: اقای تقوی از خانواده ای بزرگ نجیب و فرزند یکی از بزرگان و نوه یکی از بزرگان خوشنام و نیک شهرت استان است الحمدوالله ایشان هیچ نیازی ندارد که تبدیل به عقده شود و این یک توهین است به این بزرگوار شما به جای توهین جواب سئوالات به حق ایشان را بدهید و جهت فرار به جلو و گریز از پاسخگویی متوسل به توهین به برادر مسلمان خود نشوید اقای تقوی عقده ندارد ایشان فردی دلسوز و دغدغه دارد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
بنده خدا ميرآرش چندتا سؤال محترمانه پرسيد بجاي فحش اس ام اس كردن وشكستن شيشه هاي ماشينش اگر داريد جواب بدهيد
سیدمحمدجوادهاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
باسلام باورکنید من نه ماه مطالبه از زمان آبیاری دشت لیشتر سال1385تالان میخوام هزارتومان هم بهم ندادن هرجا هم میرم هیچ کسی جوابگو نیست والله قسم هرکس میگه برید فلان جا شکایت کنید فلان کنید دروغه فقط توی اون دنیا اگه راست باشه که هست ان شاالله حقم رو میگیرم وتوی این دنیا واگذارشون میکنم به خدا ومادرم فاطمه زهرا
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
حرف های شما منطقی و درست است. این ها سوالات بخش زیادی از جامعه است. از کجا آورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ...
مدیر پایگاه از اینکه بخشی از نظز شما به دلایل قانونی حذف شده پوزش می طلبیم
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
درود دوستان.تا بود همین بود وتا هست همین هست!!!تا مال من ای واره،اره من ای داره!!مفصل بخوانید از این مجمل...
سیدمحمدجوادهاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
به استناد قانون کار مصوب 1368 و 1369- لایحه اصلاحی قانون پرداخت پاداش و عیدی کارگران مصوب مورخ 30/5/70 - قانون تامین اجتماعی و قانون بیمه بیکاری مصوب 1369

پرداخت حقوق از تاریخ ( تاریخ که حقوق را نداده )تا تاریخ ( تاریخی که حقوق نگرفته اید ) و نیز پرداخت حق بیمه و تامین اجتماعی و منظور نمودن عیدی و پاداش و سنوات و بن کارگری ( اضافه کار / جمعه کاری / تعطیل کاری / شب کاری / عیدی یک سال / عیدی یک ماه / عائله مندی / سنوات یک سال / سنوات یک ماه / حق بن یک ماه / حق مسکن یک ماه / یک روز ماموریت )

موادی از قانون کار :

ماده 2 : کارگر از لحاظ این قانون کسی است که به هر عنوان در مقابل دریافت حق السعی اعم از مزد، حقوق، سهم سود و سایر مزایا به درخواست کارفرما کار می‌کند.

ماده 7 : قرارداد کار عبارتست از قرارداد کتبی یا شفاهی که به موجب آن کارگر در قبال دریافت حق السعی کاری را برای مدت موقت یا مدت، غیرموقت برای کارفرما انجام می‌دهد.

تبصره 2 : در کارهائی که طبیعت آنها جنبه مستمر دارد، درصورتی که مدتی در قرارداد ذکر نشود، قرارداد دائمی تلقی می‌شود. در کارهائی که طبیعت آنها جنبه مستمر دارد، درصورتی که مدتی در قرارداد ذکر نشود، قرارداد دائمی تلقی می‌شود.

ماده 10 : قرارداد کار علاوه بر مشخصات دقیق طرفین، باید حاوی موارد ذیل باشد: الف – نوع کار یا حرفه یا وظیفه ای که کارگر باید به آن اشتغال یابد. ب – حقوق یا مزد مبنا و لواحق آن ج – ساعات کار، تعطیلات و مرخصیها د- محل انجام کار ه – تاریخ انعقاد قرارداد و- مدت قرارداد، چنانچه کار برای مدت معین باشد. ز- موارد دیگری که عرف و عادت شغل یا محل، ایجاب نماید.

ماده 12 : هر نوع تغییر حقوقی در وضع مالکیت کارگاه، از قبیل فروش یا انتقال به هر شکل، تغییر نوع تولید، ادغام درموسسه دیگر، ملی شدن کارگاه، فوت مالک و امثال اینها، در رابطه قراردادی کارگرانی که قراردادشان قطعیت یافته است موثر نمی‌باشد و کارفرمای جدید، قائم مقام تعهدات و حقوق کارفرمای سابق خواهد بود.

تبصره 1ماده 18 :کارفرما مکلف است تا زمانی که تکلیف کارگر از طرف مراجع مذکور مشخص نشده باشد، برای رفع احتیاجات خانواده وی، حداقل پنجاه درصد از حقوق ماهیانه او را به طور علی الحساب به خانواده اش پرداخت نماید.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
مگه شعار این نیست
که لا شرقی لا غربی
په چرا اقا زاده ها همشون فی شرقی و فی غربی تشریف دارن
برا ما اخه برا اونا عشقه
هههه
چه زیباست
هركول
|
United States
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
سردارهاشمي امروز درجمع مردم بهميي دم از روحيه انقلابي و عدم توفيق درشهادت وپاسخگويي به شهدا ميزد!!!!!!!!!!!!
كسي كه حداقل سه ميليارد ماشين سواري داره!!!
چندين خونه اعياني تو شهرهاي مختلف داره!!!!
كت وشلوار حداقل پنج ميليوني وساعت بيست ميليوني ميپوشه!!!!
آقازاده هاش روي ماركوپولو را كم كردند!!!
باچه رويي اين حرفها روميزنه؟مردم را چه فرض ميكنه؟
فرمايشات رهبر را ميشنون وتكرارميكنند اما دمپايي هاي وصله خورده ايشون رانمي بينند؟
ريا تا كجااااااااااااااااااا
آگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
بخدا قسم کیف تفریح بچه های آقای هاشمی که هیچ حسابشون که هیچ هرچه آقای هاشمی دوست وفامیل داشت ازبس سرمایه درکنار هاشمی دراین چندسال جمع کردند همه الان تهران و شیراز خانه خریدند اعیان نشین شدند برید تحقیق کنید چندتا میخواهید نام ببرم وای ازبی عدالتی و ایجاد اختلاف طبقاتی
سیدمحمدجوادهاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
سلام عزیزان من ازسال 85-84 نه ماه مدیرفنی بودم هنوزحقوقم روندادن شما چی میگین داستانم یه رومان کامله
سعادت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
مسئول کسیست که مورد سوال قرار میگیرد ولی متاسفانه در جمهوری اسلامی هیچ کس خودرا در برابر کارها و تصمیماتش مسئول نمیداند و عادت کرده اند که همه قصورات را گردن قبلی ها بندازن و به طریقی شانه خالی کنند از پذیرش مسئولیت کارهای خود!!! جناب آقای هاشمی هم دست پرورده و بزرگ شده همین نظامند و چنین رفتار طلبکارانه در برابر پرسشهای به حق مردم از او کاملا طبیعیست و چندان دور از انتظار نخواهد بود!!
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
فاضل اشتباه گرفتی
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
سردار هاشمي ...ندارد و ليسانس را هم از دانشگاه آزاد بهبهان ....دريغ از يك جلسه شركت در ...
شیون
|
United States
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
یادمه دوران دبیرستان درسی در عربی داشتیم که ذات بر عادت ارجحیت دارد..که گربه برحسب عادت شمع رو دستش میگیره و میاد تو مجلس ولی وقتی موش رو ببینه همه رو پرت میکنه و دنبال موش میفته گربه ای که تا حال موش ندیده بود ..پس ذات گربه چیز دیگس....
این آقو زاده که سعادت نداشتن ...اولا در خط مقدم نرفتن بگو یک ساعت!! دوما مشت نمونه خروار است بین کل ایل فقط یه حاجی هست که برحسب عادت حاجی شده در حالیکه ...یه چیز دیگس!!
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
به همه شماقول میدهم عدل هاشمی ازدوران نمایندگی جزبرای ...و قانونی کردن ثروتی که از ....کرده استفاده دیگری نخواهدکرد
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
وقتی که نقدنماینده مساوی باشه باکتک خوردن منتقد وخوردشدن ماشین قسطی که بنده خداهنوز اقساطشو داده بایدبه حال مردم کهگیلویه گریه کرد
این فرهنگ اگرجابیفته بایدشاهددرگیری های قومی باشیم
شهروند
|
United States
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
یکی ازوعده های غیرواقعی سردار نابودشد
وزیرنیرو دربهبهان احداث سدمارون 2رامنتفی اعلام کرد
حتی سدچم شیرکه نصفش ساخته شده بودراهم تعطیل کرد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
وعده‌های عدل یکمشت اکاذیب بودند
بيطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
يك سال صبركنيد بعد بامستندات برايتان ماجراهاي جالبي درباره كاراكترپوشالي اميركبير تعريف خواهم كرد
پيمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
حد حاشيه منافع سردار است
پيمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
حد حاشيه منافع سردار است
بيكار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
خدا از كسي نگذره كه باوعده كارباعث شدبرخلاف اعتقادم راي بدم وحالا تلفنشو جواب نميده
طيبي سردسير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
حدشايعه جايي محسوب است كه منافع حضرات تهديد نشودميرآرش عزيز ديدي وقتي به عدل گيرداديد موحد بيانيه داد كه در زندگي خصوصي كسي سرك نكشيد؟
چون حساب كرد نوبت به خودش هم ميرسه
حسين موحدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
كهگيلويه به بدبختي عادت دارد
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
ميرآرش برو مطلب ستار ماندگار رابخون بيشترازاين براي خودت دشمن تراشي نكن وقتي پسرخاله موحد مطلب ميزنه بانماينده همكاري كنيد توچرا براي خودت مشكل درست ميكني بنده خدا
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
موحد دست بي نمكي دارد
شاعر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
كي به توپشت پازده سردار
نكن اي دوست بر دروغ اصرار
وعده دادي كنون توانت نيست
كُن چو مردان به ضعف خود اقرار
گفته بودم نه مرد اين راهي
لقمه اندازه دهن بردار؟
شيخ محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
خداوكيلي آرش تقوي بويي از سياست نبردباوجوداينكه سرسفره سياست بزرگ شد
آشنايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
صداقت داشتن منافاتي باسياست داشتن ندارد آرش آدم باصداقت ونازنيني است
آشنايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
صداقت داشتن منافاتي باسياست داشتن ندارد آرش آدم باصداقت ونازنيني است
ريزعلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
حدشايعه برملاشدن سواستفاده هاي بيست ساله حواريون موحداست تا همين سال قبل عدل براي موحدمثل هارون بودبراي موسي وامثال آرش تقوي هم ساده لوح هايي هستندكه نقش ابزارهاي يك ياچندبارمصرفي رابراي حفظ منافع پدرخوانده بزرگ بازي ميكنند
افسوس كه امثال آرش نميخواهند ازخواب بيدارشوند
محمدجواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
توهين به نويسنده حقايق نوشته شده را پاك نمي كند ريزعلي
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
وكو دردم بنالم نونم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار