تاریخ انتشار:۰۰:۲۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از لغو سفر آیت‌الله نوری همدانی به این استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌ الاسلام حمید برازش امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه قرار بود آیت‌الله نوری همدانی یک سفر 5 روزه به استان کهگیلویه وبویراحمد داشته باشند، اظهار داشت: این سفر به دلایلی لغو شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: دیدار  با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و تشکل‌های دینی و هنرمندان،  حضور در حسینیه ثارالله یاسوج و دیدار با عامه مردم  و ایراد سخنرانی، دیدار با علما و روحانیون، نخبگان و اساتید، حضور در شورای اداری استان و دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی استان از برنامه‌های پیش‌بینی شده  آیت‌الله نوری‌همدانی در سفر 5 روزه به این استان بود.

وی با بیان اینکه بدون شک سفر این مرجع عالیقدر شیعیان به کهگیلویه وبویراحمد می‌توانست منشأ خیر و برکات بسیاری باشد، عنوان کرد: امید است در آینده نزدیک شاهد حضور آیت‌الله نوری همدانی در استان باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.