کد خبر: ۵۵۹
تاریخ انتشار:۱۲:۴۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
توسط انتشارات شهید کاظمی
عصر دنا: کتاب «روایت‌نامه» شامل روایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دفاع مقدس به صورت یک فرهنگ الفبایی منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کتاب «روایت‌نامه» فرهنگ الفبایی روایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دفاع مقدس از سوی انتشارات شهید کاظمی روانه بازار کتاب شد.

این کتاب شامل صدها موضوع متناسب با دفاع مقدس در قالب الفبایی است که از کلام ولی امر مسلمین حضرت آیة‌الله‌العظمی خامنه‌ای استخراج شده است. این کتاب توسط معاونت پژوهش مؤسسه روایت سیره شهدا قم و حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله ولی ابرقویی تدوین شده است.

موضوعات استخراجی کتاب، سوژه‌های مناسبی برای راویان عرصه دفاع مقدس است که در این کتاب گردآمده است. برخی از موضوعات مهم «روایت نامه» عبارت است از: استقامت، آمریکا، آتش بس، ایمان، بصیرت، جانباز، جهاد، دشمن، سنت الهی، شهادت،  شهید، قطعنامه و .... که ذیل هر کدام از این عناوین، نمایه و ریز موضوعات متعددی درج شده است.

با این کتاب منظومه فکری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در زمینه دفاع مقدس و ابعاد آن قابل ترسیم است، با مطالعه «روایت نامه» جوانب مختلف جهاد و دشمن شناسی و نیز شهید و شهادت و دیگر موضوعات مربوط به جنگ تحمیلی در کلام معظم‌له روشن می‌شود.

خواننده کتاب به راحتی نظام گفتمانی ایشان پیرامون تاثیر بسزای عوامل معنوی، ابتکارات و شکوفایی استعداد جوانان نخبه در جنگ را خواهد شناخت. تأکید ایشان بر عوامل پیروزی ایران در جنگ مثل ایمان و استقامت و معنویت نشان دهنده این است که راویان این عرصه باید ابلاغ معارف جنگ را در اولویت رسالت خطیر خود قرار دهند.

کتاب «روایت‌نامه» که انتشارات شهید کاظمی آن را منتشر کرده از طریق فروشگاه اینترنتی «من و کتاب» قابل خریداری است.

منبع: فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار