تاریخ انتشار:۲۳:۱۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 12 مهرماه وزیر آموزش و پرورش سخنران ویژه اجلاسیه شهدای دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هادی زارع‌پور ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مأموریت و برنامه‌های آموزش و پرورش استان در برگزاری کنگره سرداران و شهدای استان اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش اجلاسیه شهدای دانش‌آموز را در 12 مهرماه دارد تاکنون 9 جلسه در این زمینه برگزار کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات ارزنده‌ای تاکنون به منظور برگزاری اجلاسیه شهدای دانش‌آموز استان برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم، گفت: صدور و ابلاغ برای اعضای کمیته‌ها، نصب تمثال شهدای دانش‌آموز به تعداد 463 دانش‌آموز، چاپ کتاب زندگی‌نامه شهدا و طراحی و چاپ اجلاسیه شهدای دانش‌آموز را انجام دادیم.

زارع‌پور در ادامه با بیان اینکه زمان برگزاری اجلاسیه شهدای دانش‌آموز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد، افزود: بنا بود 14 مهرماه اجلاسیه شهدای دانش‌آموز برگزار شود اما برای اینکه سخنران روز اجلاسیه وزیر آموزش و پرورش باشد تاریخ را به 12 فروردین تغییر دادیم.

وی به برنامه‌های روز اجلاسیه شهدای دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: برنامه حاملان قرآن، قرائت قرآن، پخش سرود توسط گروه موزیک کنگره شهدا، دل‌نوشته دختر شهید خرسندیان، مداحی مهدی رضایی از جمله برنامه‌های اجرایی روز اجلاسیه است.

وی مجری روز اجلاسیه شهدای دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمد را سیدجواد هاشمی از فرهنگیان بازنشسته و مجری توانمند ملی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه جامعه هدف ما در روز اجلاسیه بیشتر دانش‌آموزان هستند لذا بنا داریم برنامه این روز به مجری‌گری آقای هاشمی باشد که سین برنامه‌ها برای وی ارسال کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از حضور هزار و 500 دانش‌آموز در اجلاسیه شهدای دانش‌آموز خبر داد و بیان کرد: از این تعداد هزار دانش‌آموز دختر و 500 دانش‌آموز پسران هستند.

زارع‌پور در پایان سخنان خود با بیان اینکه بنا بود تئاتر روز اجلاسیه دانش‌آموز را آموزش و پرورش گچساران اجرا کنند، گفت: به دلیل تعطیلی مدارس در این ایام متأسفانه تمرین لازم صورت نگرفته که در صورت تأیید اعضای شورا اجرای تئاتر را به کانون شهید رجایی یاسوج واگذار کنیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اولیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
آموزشی در سطح استان نیست!!!
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.