کد خبر: ۴۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۰۲ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
عصر دنا: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد کشته‌شدن سرباز ضارب کانون اصلاح و تربیت مادوان یاسوج توسط افسر نگهبان کذب محض است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

علی عباس فلاحتی مطلق مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: شایعات زیادی در ارتباط با فاجعه کانون اصلاح و تربیت مادوان یاسوج در جامعه و فضاهای مجازی منتشر شده که هیچکدام صحت نداشته و کذب است.

وی با بیان برخی از این شایعات مانند کشته شدن سرباز ضارب توسط افسر نگهبان وقت را بی اساس خواند و اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود سرباز ضارب از گچساران به یاسوج تبعید شده هم از شایعاتی است که از اساس کذب است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سرباز ضارب حدود 7 ماه خدمت کرده و به هیچ عنوان از گچساران به یاسوج تبعید نشده و از ابتدای خدمت در این شهر خدمت سربازی کرده است.

فلاحتی مطلق از پیگیری های ویژه دستگاه‌های مرتبط در ارتباط با فاجعه کشته شدن 3 سرباز بدست سرباز دیگر در کانون اصلاح و تربیت مادوان یاسوج خبرداد.

وی گفت: اکیپ ویژه ای برای بررسی های لازم هم اکنون در یاسوج مستقر شده و بطور حتم پیگیری ها تا حصول دقیق نتیجه این فاجعه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از تمامی کسانی که در پرونده این فاجعه تلاش کردند در جامعه آرامش برقرارشود، خاطرنشان کرد: پرونده هم اکنون از طریق دادسرای نظامی و دستگاه قضایی درحال پیگیری ویژه است.

به نوشته ایلنا، فلاحتی مطلق افزود: مسئولان سازمان‌های زندان کشور نیز از لحظه وقوع فاجعه تاکنون درحال پیگیری و مشخص شدن دلایل این حادثه بوده اند و از هیچ کوششی برای مشخص شدن نتیجه و ایجاد آرامش کوتاهی نکرده که جای تقدیر دارد.

وی از حضور آیت الله سیدشرف الدین ملک‌حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در منزل سربازان کشته شده در این فاجعه خبرداد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده‌های سربازان کشته شده همراهی‌های شایسته ای با مسئولان مختلف داشته اند که ما از این بزرگواران تشکر می کنیم.

فلاحتی مطلق در پایان افزود: نتیجه نهایی دلایل این حادثه هنوز مشخص نشده و بعد از مشخص شدن دلیل آن اطلاع رسانی می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
باسلام....
من یه سوال دارم از مسئولین که مطمئنم جز شرمندگی جوابی برا گفتن ندارند...
سوالم اینست که چرا پیکر این سربازان بدون هیچ تشریفاتی دفن شد؟؟
انتظار میرفت که تشییع این عزیزان با تشریفات رسمی و نظامی باشد...
سه جوان از بین رفتند و حداقل نتونستید یه مراسم رسمی برای تشییع آنها داشته باشید....
خواهشا بهانه ی مسایل امنیتی را پیش نکشید....
متاسفم براتون...
در جواب سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
برادر خودت هم فکر کنم فهمیدی اینگار علت حادثه میدوون اما نمیتونن بگن.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.