کد خبر: ۴۰۵
تاریخ انتشار:۱۶:۳۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:
عصر دنا: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قدرت دفاعی ایران از طمع‌ورزی دشمن به خاک ایران مقابله کرد، گفت: در صورتی که روحیه جهادی در کشور تقویت شود در تمام حوزه‌های دفاعی، علمی، اقتصادی و... روز‌به‌روز سرافرازتر خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در یادواره 15 شهید امدادگر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند شهید اظهار کرد: بزرگترین رویداد فرهنگی استان را در پیش رو داریم که امیدواریم همه ما توفیق خدمت در راه شهدا را داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسؤولان و فرماندهان سپاه اذعان کرد: معظم‌له فرمودند که به آینده امیدوار هستیم و نگرانی وجود ندارد.

زارعی ادامه داد: این سخن رهبر انقلاب اسلامی نور امید را در دل تمام ملت ایران اسلامی و مظلومان عالم روشن کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه همه ما خدمتگزاران شهدا هستیم و باید در ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت ثابت قدم باشیم، گفت: باید در حوزه فرهنگ راه و رسم شهادت را زنده نگه داریم و به رگ‌های جامعه تزریق کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قدرت دفاعی، عزت و اقتدار ایران اسلامی نبود زمینه طمع‌ورزی و تعرض دشمن به خاک ایران صورت می‌گرفت، لذا ما باید به اقتدار کنونی خود افتخار کنیم و همواره در مقابل دسیسه‌های دشمن آگاه و هوشیار باشیم.

زارعی برگزاری یادواره‌های شهدا را امری مهم و ضروری برای پاسداشت شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: امیدواریم برگزاری چنین جلساتی تداوم داشته باشد و فرهنگ ایثار در جامعه ترویج داده شود.

وی در پایان تصریح کرد: در صورتی که روحیه جهادی در کشور تقویت شود در تمام حوزه‌های دفاعی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و... روز‌به‌روز سرافرازتر خواهیم بود، لذا روحیه جهادی باید در جامعه نهادینه شود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین