کد خبر: ۳۷۹
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۵۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
سخنی با نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس؛
عصر دنا: آقای هاشمی پور! در قالب یک نماینده مردم دار، یک خدمتگزار دلسوز و یک مهندس کار بلد به داد مردم شهر و آبادی خود برسید تا دیگر نیازی به تابلویی با نقش و نگار اسم و رسم دار نداشته باشید!
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): عصر دنا-پریوش اسلام فر :  آقای عدل هاشمی پور! در قالب یک نماینده مردم دار، یک خدمتگزار دلسوز و یک مهندس کار بلد به داد مردم شهر و آبادی خود برسید، تا دیگر نیازی به تابلویی با نقش و نگار اسم و رسم دار نداشته باشید!

نماینده های انتخابی از طرف مردم هر استان و شهرستان به اعتماد خدمتگزار و صدای رسای قشر محروم بودن انتخاب و تایید می شوند، که نتیجه این اعتماد و انتخاب باید رسیدگی نمایندگان به مشکلات و تلاش در رفع کمبودهای منطقه ای باشد.

امروزه شاهد هستیم که اسم و رسم ها، بیشتر از خدمت و عمل به وعده ها به چشم می خورد! شنیده و دیده ایم که نماینده مردم دهدشت، بهمئی، چرام و لنده بعد از تاییدیه آرای مردمی و انتخاب وی بعنوان نماینده مجلس، با تأخیری چند ماهه دفتر نمایندگی خود را در کهگیلویه راه اندازی کرده است.

اینکه علت چند ماه تأخیری در محیا کردن مکانی برای مراجعه عموم و بیان مشکلات بی شمار مردم چه بوده، خود جای بسی سوال دارد، ولی نکته قابل تاملی که پیش می آید به نوشته سردر ورودی دفتر نماینده برمی گردد!

به عینه دیده ایم که تابلوی ورودی دفتر با تیتر بزرگی به این مضمون «دفتر ارتباطات مردمی مهـــــندس عدل هاشمی پور» مزین شده است! و با خطی ریز «نماینده شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده » ذکر شده که البته باید برای مشاهده، ذره بین به همراه داشته باشیم!

آقای نماینده! چطور می شود که اسم و رسم "مهندسی" شما  بر "نماینده مردم بودن" برتری داده می شود؟

آیا این نوع معرفی در انظار جز اتمام حجتی نیست که مردم وقت شکایت نتوانند به چشم یک صدای مردمی به شما بنگرند و حساب مهندس و کارگری دستشان بیاید!

اگر قرار بر این باشد که نماینده ای سِمَت خود را به رخ عوام بکشد، دیگر مردم محروم چه نیازی دارند که علاوه بر خان، خان زاده را نیز اطاعت نمایند؟

البته ناگفته نماند در دولت کنونی با به یدک کشیدن نام و نشان دکتر و رئیس از بالا به ملت نگاه می کنند و سرو گردنی شأن و شخصیت خود را بالاتر از عوام می بینند!

همین کم خدمتی این دولت به مملکت و خوش خدمتی به کد خداها در دوره چهار ساله نقطه ضعفی آشکار بوده که نارضایتی اکثریت را بر انگیخته است و اما شما نماینده کهگیلویه بزرگ، مردم ساده دل و باصفای حوزه انتحابیه از شما تقاضا دارند؛ که به تقلید از بزرگترهای سن و مقام سیاسی، از بالا به مردم نظر نیندازید!

یک مهندس، دکتر و یا رئیس وقتی به حقانیت این خطاب های محترمانه دست پیدا می کند که زیر پوسته این اسم ها "روحیه ای خدمتگزارانه به مردم با وجدان کاری بیدار" داشته باشد.

این خطاب های لعابدار که در کوچه و بازار به هر کسی نسبت داده می شود وقتی معنا پیدا می کند که بر "سفره مردم نان رساند و در خانه های تاریکشان چراغ امید" روشن نماید.

آقای هاشمی پور! در قالب یک نماینده مردم دار، یک خدمتگزار دلسوز و یک مهندس کار بلد به داد مردم شهر و آبادی خود برسید تا دیگر نیازی به تابلویی با نقش و نگار اسم و رسم دار نداشته باشید!

چرا که اگر مشکلات مردم دغدغه های نمایندگان استان ها بشود، نه تنها مهندس که "دکترای مهندسی خدمت به همنوع" و مهمتر از همه تلاش در برطرف کردن مشکلات عدیده همشهری های خود را، در کارنامه کاری خود خواهید داشت و چه آرامشی والاتر از اینکه لبخند رضایت از شما بر لبان مردم دیارتان نقش ببندد.

 البته ناگفته نماند که در استان های دیگر عنوان نماینده شریف فلان شهر نوشته می شود و گاهی خیلی کوچکتر اسم شخص نماینده هم زیر آن نوشته می شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
به خیر بگذره....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
اگر تحصیلات وی در رشته مهندسی است چه اشکالی دارد بر تابلو نوشته شود و اتفاقا به ما یادآوری می کند که حل مشکل در گرو تخصص است و این حق مسلم وی است عصر دنا می دانم منتشر نمی کنید ولی شما به آنهایی گیر دهید که مهندس نیستند و از این درجه علمی در کلام و گفتار و نوشتار استفاده می کنند.و براستی اگر وی پزشک بودند و بر تابلو می نوشتند دکتر باز به وی گیر می دادید باید در اطلاع رسانی منصفانه رفتار کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
بحث تحصیلات نیست، ایشون الان نماینه است ولی مثل اینکه نماینده بودن اهمیتی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
خدا را شكر كه دكتر ننوشتند ...وگرنه ديگه سكته ميزدم
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
سلام
اخیرا در فضای رسانه ای مطالب زیادی در جهت تخریب نماینده کهگیلویه منتشر می شود و متاسفانه برخی ها نیز آتش بیار معرکه شدند.
بنده به عنوان کسی که به ایشون رای ندادم و بلحاظ فکری با ایشون مخالفم
ولی به هر صورت ایشون الان نماینده هست. چه ضرورتی دارد که جای اینکه فضا رو آروم نگه داریم تا نماینده به امورات کاری خود بپردازد، به اشکال مختلف شمشیر از رو بسته و به تخریب ایشون بپردازیم
یا شخصیت خودش رو تخریب می کنیم یا وارد حریم خصوصی و خانوادگی میشیم
تا کی میخوایم به حرکات غیراخلاقی ادامه بدیدم
همین کارا رو میکنیم که این سطح از توسعه رو داریم؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
این تخریب نیست، مگر هر کسی انتقاد کرد به معنی تخریب کردن است، آدم باید انتقاد پذیر باشد
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
اتفاقا کار بجایی کرده است سردبی محترم تعداد مردم کهگیلویه در یاسوج کم نیست
از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
چه ربطی داره . کجاش با خط ریز نوشتن نماینده شریف ... اینکه کاملا واضحه. اصلا منظورت از این نوشته چی بوده؟ چرا نمیگی از ایشون و با ایشون نبودی و نیستی. خدا شاهده امثال شما ره بجایی نخواهند برد. واقعا از این نوشته سخیف و دور از انصاف ناراحت شدم و از عصر دنا توقع دارم در انتخاب مطالب ارسالی دقت فرمایند و نوشته های برخواسته از حب و بغض شخصی را با دلایل کافی و منصفانه در سایت وزین خود نشر دهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
اصلا اینجور تابلو نوشتن برای یک نماینده در شهرهای دیگر سابقه نداشته و معلوم است که برای انتخابات است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
تشکر از عصر دعای عزیر که به هیچ جناحی وابسته نیست
ای کاش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
اقای هاشمی مهندس دانشگاه ازاد بهبهان که باقدرت سرداری مهندسی گرفتند و نمره اول دانشگاه شدند .هاشمکی کسی بودند که یکباتر با ما سر کلاس نیومد ولی دانشجوی نخبه دانشگاه بودند .من بیکار .عدل هاشمی مهندس .علم بهتر است یا ثروت .معلومه علم
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
ای کاش عزیز چهار تا کلمه را درست نتونستی بنویسی حالا می خواهی کار هم گیرت بیا همان بهتر که بیکاری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
سلام وعرض ادب انصافا من طرفدار حاج هاشمی نیستم وبهش رای نداده ام ولی انصافا بیخود حاشیه درست نکنین ایشون اگر مهندس نیست ولی حداقل بیست سال توکارهای عمرانی پروژه های عمرانی بوده تازه با این رفتارا شان نمایندتونو میبرین زیرسوال لطفا ازنوشته های بی ربط دست بردارید
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
اينا طرفداراي موحد و تعدادي انشت شماري از اصلاح طلابان هستن كه ميخوان چوب لاي چرخ عدل هاشمي بذارن و مردم را از دست او ناراحت كنن ولي كور خوندن اصلاح طلبان كه عمري براي سياست ندارن و موحد هم رفته تا قيامت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
خداوکیلی چرا باید برا اینکه اسممونو تو سایت بزنن دست به هر نوشته ای بزنیم؟بخدا آدم حیفش میشه وقتشو بزاره برا این مطالب سخیف
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین