کد خبر: ۳۶۳
تاریخ انتشار:۰۹:۵۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد
عصر دنا: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شناسایی و پرورش نخبگان ورزشی را باید از سنین پایین آغاز کرد بر ضرورت همکاری آموزش و پرورش با اداره کل ورزش در این زمینه تأکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جهانبخش ایزدپور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهت توسعه و کمک به پیشرفت ورزش استان باید نگاه و توجه ویژه به شناسایی و تربیت نخبگان ورزشی داشت.

وی با اشاره به اینکه باید شناسایی، تربیت و پرورش نخبگان ورزشی از سنین پایین انجام شود، افزود: آموزش و پرورش می‌تواند در این زمینه نقش موثری ایفا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نزدیک بودن سال تحصیلی جدید گفت: مدرسان ورزش مدارس باید دقت کرده و افراد با استعداد و برتر در رشته‌های مختلف ورزشی را شناسایی و جهت پرورش به اداره کل ورزش و جوانان معرفی کند.

این مسؤول بر همکاری و تعامل آموزش و پرورش با اداره‌کل ورزش تاکید کرد و بیان داشت: مسؤولان ورزشی مدارس می‌توانند از طریق تعامل با اداره‌کل ورزش برخی از مشکلات را عنوان و نسبت به رفع آنها چاره‌اندیشی کنند.

ایزدپور با اشاره به استعدادهای بالقوه ورزشی در استان، یادآور شد: استان ما افتخار داشتن قهرمانانی مانند طاهره آذرپیوند، شبنم بهشت و سامان پاکباز را دارد و بی‌شک قهرمانان دیگری همچون اینها در استان وجود دارند که نیازمند شناخته شدن و حمایت هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، نامناسب بودن زیر ساخت‌های ورزشی را مهم‌ترین مانع توسعه ورزش استان عنوان کرد و افزود: باید با توجه و توسعه زیرساخت‌های ورزشی زمینه ورزش قهرمانی و توسعه استان را فراهم کنیم.

وی در ادامه به نزدیک بودن زمان افتتاح بزرگترین مرکز ورزشی جنوب کشور (مجتمع ورزشی باقری) اشاره کرد و با بیان اینکه این مرکز در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و شناسایی قهرمانان و ملی‌پوشان نقش موثری خواهد داشت، یادآور شد: با افتتاح این مکان که توسط بخش خصوصی ساخته شده است، بسیاری از مشکلات حوزه ورزش مرتفع خواهد شد.

ایزدپور، ساخت سالن و زمین‌های چمن مصنوعی در استان طی دو سال اخیر را از دیگر اقدامات مهم جهت کمک به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی استان عنوان کرد.

این مسؤول در بخش پایانی سخنان خود، دانش‌آموزان را جامعه هدف و عامل موثر در توسعه ورزش استان دانست و بیان کرد: از همه مربیان و مسئولان ورزش استان می‌خواهیم نسبت به شناسایی و معرفی نخبگان ورزشی نهایت تلاش و همکاری را با اداره کل ورزش و جوانان داشته باشند.

منبع: فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.