تاریخ انتشار:۲۰:۳۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
عصر امروز؛
عصر دنا: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: جوان 17 ساله‌ای عصر امروز در رودخانه بشار غرق شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا سرآتش‌یار محمد رستمی عصر اظهار کرد: وقوع این حادثه در ساعت 16 و 45 دقیقه عصر به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری یاسوج اعلام شده که تیم غواصی برای امدادرسانی بلافاصله به محل اعزام شده است.

وی اظهارداشت: جوان 17 ساله‌ای که به دلیل عدم توانایی در فن شنا در رودخانه بشار حوالی ده‌برآفتاب غرق شده بود، توسط تیم ویژه غواصی آتش نشانی از آب بیرون کشیده و به خانواده‌اش تحویل داده شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج در خصوص شنا در رودخانه بشار به گردشگران، مسافران، شهروندان و علاقه‌مندان به طبیعت توصیه کرد در صورتی که به فن شنا آشنایی ندارند از شنا کردن در این رودخانه امتناع کنند.

وی تأکید کرد: برخی مسافران و گردشگران با مشاهده جریان آرام آب اقدام به شنا می‌کنند بدون توجه به نکات ایمنی وارد رودخانه شده و دچار حادثه می‌شوند.

رستمی افزود: شنا در نقاط حادثه‌خیز، عمیق، مواج و دارای گرداب خطرناک بوده ضمن اینکه توقف طولانی در آب سرد این رودخانه موجب اسپاسم(گرفتگی عضلات ) می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.