کد خبر: ۲۳۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۱۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای اعلام حمایت از دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا که مورد حمله نیروهای امنیتی و سرکوب شدید واقع شدند، دست به تجمع در دانشگاه های استان زدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، ظهر امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای اعلام حمایت از دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکا که مورد حمله نیروهای امنیتی و سرکوب شدید واقع شدند، دست به تجمع در دانشگاه های استان زدند.

دانشجویی از دانشگاه آزاد یاسوج بیان کرد: ذات واقعی و باطن درون سیاست مداران آمریکایی که خود را مهد تمدن فرهنگ غرب می داند و سالها در امور کشورهای مختلف به ادعای واهی آزادی بیان و حقوق بین الملل دخالت میکند، همین خفقان و سرکوب است.

دانشجوی دیگر از دانشگاه دولتی یاسوج نیز ابراز کرد: وعده صادق نه آن موشک هایی بود که در قلب رژیم کودک کش اسرائیل فرود آمد بلکه وعده افول و شکست هیمنه آمریکا از دل خود آمریکا بود، که امروزه می بینیم به دست دانشجویان و آزاده گان بیدار در سراسر آمریکا در حالت واقعیت پیدا کردن است.

استاد دانشگاه فنی و حرفه ای یاسوج تبیین کرد: وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ.
یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیین خدا نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.

بیداری و حرکت دانشجویان دانشگاه های آمریکا نشان دهنده این آیه قرآن است که دشمنان سالها در تلاش بودند که دانشجویان ما رو با دسیسه و توطئه به سمت خود بکشانند اما، امروز به دست خدا این نقشه گریبان گیر خودشان شده است.

دانشجویان خواهر دانشگاه فنی یاسوج و پردیش شهید ایزدپناه دانگشاه فرهنگیان ضمن اعلام همبستگی خود با دانشجویان و اساتیدی که مورد ضرب و شتم و اخراج نیروهای امنیتی و نظامی آمریکا قرار گرفتند، تأکید کردند: این حرکتی که از دل دانشگاه های آمریکا شروع شده است، حقانیت،شرافت و عزتمندی انقلاب اسلامی را در قبال حمایت از مستضعفان عالم و دشمنی با رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل بر همگان اثبات و مبرهن کرده است.

همچنین دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد و پیام نور دهدشت و دانشگاه آزاد گچساران با حضور در صحن دانشگاه همزمان با دانشجویان دانشگاه های یاسوج حمایت و همبستگی خود را با این خیزش عظیم دانشجویی در سراسر دنیا اعلام داشتند.

گفتنی است که دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریام در قبال حمایت های بی دریغ و سیاست های کورکورانه دولت آمریکا در قبال کشتار بی رحمانه کودکان و مردم مظلوم غزه به دست رژیم سفاک رژیم اسرائیل چند روزی است دست به تحصن مسالمت آمیز زده بودند که با هجوم و حمله نیروهای امنیتی، مورد سرموب شدید، شرب و شتم، بازداشت و اخراج از دانشگاه های خود به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه مواجه شده اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
ای کاش نسبت به گرانی و فقر هم تجمع می کردند... مثلا دانشجو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین