کد خبر: ۲۱۵
تاریخ انتشار:۰۹:۵۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
به مناسبت گرامیداشت شهدای منا
عصر دنا: همزمان با عید سعید قربان و گرامیداشت شهدای منا دو تیم پیشکسوتان استقلال بهمئی وسادات دهدشت به مصاف هم رفتند
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): شهروند خبرنگار: تقابل فوتبال بهمئی و دارنده عناوین فنی ترین سرمربی جام های اخیر رمضان و پیشکسوتان ،(عینعلی حسینیجمال )با اسطوره فوتبال دهدشت(غلام آذربارگون )به سود اسطوره فوتبال بهبهان پایان پذیرفت.

همزمان با عید سعید قربان و گرامیداشت شهدای منا دو تیم پیشکسوتان استقلال بهمئی وسادات دهدشت مصافی دیدنی جذاب و مهیج رابرگزار نموده اند که هم حاوی مسائل فنی و هم دربردارنده ی نکات اخلاقی زیبای فوتبال بود که الحق والانصاف مجموعه دوتیم علاوه بر مسائل فنی منش و اخلاق پهلوانی را به نمایش گذاشتند در این دیدار زیبا و جذاب و مهیج که در هوای مطبوع لیکک ودر استادیوم شهید رجائی برگزارشد دوتیم بازی تماشاگرپسندی را ارائه نموده اندکه تحسین همگان را برانگیخت در این دیدار فیزیکی و پربرخورد که با نتیجه دو بریک و با پیروزی تیم سادات دهدشت همرابود آقایان وفایی و موسوی وبرای استقلال بهمئی عبدالمحمد صالحی گلزنی کرده اند
در پایان دیدار جذاب و مهیج سرمربیان دو تیم استقلال بهمئی و سادات دهدشت به ارائه نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند
عینعلی حسینی جمال سرمربی فوتبال بهمئی و دارنده عناوین فنی ترین سرمربی جام های اخیر رمضان و پیشکسوتان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا با بیان اینکه شهدای منا را هیچگاه فراموش نمی کنیم حکام سعودی را افرادی شرور، خبیث و آلوده خوانده اند و یادآور شدند شهدای منا با لبانی تشنه به لقاء اله پیوستند که تاریخ لکه ننگ حکام پلید سعودی را به نسیان نخواهد سپرد واگرامروز ما در امنیت به سر می بریم بخاطر وجود مبارک شهید و شهادت و افتخار آفرینی آنها می باشد فنی ترین و محبوبترین سرمربی فوتبال بهمئی با اشاره به برگزاری مسابقه گرامیداشت شهدای منا افزودند جهت فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ و در حافظه ماندن یاد و نام شهدا باید همیشه چنین مسابقاتی با حفظ شان شهدا برگزار شود.

حسینی جمال با اشاره به روند سالم برگزاری مسابقه اضافه نمودند مسابقه ای در سطح فنی بالا و با کیفیت را از هردو تیم شاهد بودیم و هردو تیم با ارئه فوتبالی زیبا و تهاجمی و تماشاگرپسند به مسائل فنی فوتبال پرداختند .
حسینی جمال تصریح کرد: تیم فوتبال تحت مدیریت بنده با ارائه فوتبالی زیبا و تهاجمی تماشاگران را به وجد آورد و با خلق موقعیتهای فراوان با سد محکم دروازه بان و سد محکم دفاعی حریف مواجه شد که انصافا تیم سادات از دفاعی منسجم و گلری فوق العاده برخوردار بودند
فنی ترین سرمربی فوتبال بهمئی اضافه نموده اند تیم استقلال بهمئی در زدن ضربات آخر دقت و شادابی لازم را نداشت و با تمام احترامی که برای همکار و رفیق و اسطوره فوتبال دهدشت قائلم باید به این جمله اکتفا کنم اگر موقعیتهای تیم ما به گل تبدیل می شد نتیجه غیر قابل باور رقم می خورد.
غلام آذر بارگون اسطوره فوتبال دهدشت و سرمربی سادات:به انتقاد از خط کشی زمین چمن پرداختند و افزود حیف است مسابقه ای در سطح دو شهرستان بزرگ (کهگیلویه و بهمئی )زمین چمن مناسبی نداشته باشد اسطوره فوتبال دهدشت کار تیمی و اصول دفاعی تیم خویش را ستایش کرد و افزودند ما با استفاده از تاکتیک خط دفاع منسجم و گلر خوب به نتیجه دلخواه رسیدیم وی از عملکرد تیم تحت مدیریت حسینی جمال ابراز امیدواری کرد و ادامه دادند تیم استقلال بهمئی با استفاده از کوچینگ عالی مربی علم گرای شهعرستان بهمئی توانست فوتبالی هجومی و شناور و در خور شان فوتبال بهمئی به نمایش بگذارد و توانست تیم سادات را با حملات گسترده به زحمت بیندازد که بنده به نوبه خودم به تیم حریف جهت ارائه فوتبال زیبا و بی نقص تبریک می گویم.
غلام آذربارگون از شهدای منا به عنوان عنصری ماندگار در یاد و حافظه ملت شریف ایران یاد کرد و تصریح نمودند یاد این عزیزان هیچ گاه از صحنه تاریخ پاک نخواهند شد.

شایان ذکر است تیم پیشکسوتان استقلال بهمئی پرافتخارترین تیم پیشکسوتان فوتبال بهمئی و سرمربی این تیم محبوبیت بسیار بالایی در بین تماشاگران شهرستان دارد.


ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین