کد خبر: ۱۶۳
تاریخ انتشار:۰۲:۲۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
عصر دنا: تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران در آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابت‌های پارالمپیک ریو مقابل هلند به پیروزی دست یافت و گام به نیمه نهایی گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در ادامه بازی های پارالمپیک 2016 ریو و در روز پنچم این مسابقات، رقابت های فوتبال هفت نفره پیگیری شد که تیم ملی کشورمان در آخرین دیدارش در مرحله گروهی به مصاف هلند رفت و به برتری 2 بر صفر دست یافت.

گلهای این دیدار را هاشم رستگاری در دقیقه 9 و فرزاد مهری در دقیقه 18 به ثمر رساندند تا بدین ترتیب تیم ملی کشورمان با 3 پیروزی متوالی و کسب 9 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه دوم راهی مرحله نیمه نهایی سود.

ملی پوشان کشورمان در این مرحله با تیم دوم گروه اول که یکی از تیم های برزیل یا اوکراین خواهد بود دیدار خواهند کرد. برزیل و اوکراین امروز در آخرین دیدار گروه اول برای تعیین صدرنشین به مصاف هم خواهند رفت.

ایران در بازی نخست خود با نتیجه 3 بر یک از سد آرژانتین گذشته بود و در دومین دیدار 2 بر صفر آمریکا را شکست داده بود./ فارس

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.