کد خبر: ۱۴۱۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۰۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: مهدی روشنفکر با همراهی همسر خود وارد فرمانداری بویراحمد شد و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مهدی روشنفکر صبح امروز  با حضور در فرمانداری بویراحمد نام خود را به عنوان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ثبت نام کرد.

 مهدی روشنفکر با همراهی همسر خود وارد فرمانداری بویراحمد شد و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شد.

به گزارش فارس، مهدی روشنفکر امروز در حالی برای ثبت‌نام در فرمانداری بویراحمد حضور پیدا کرد که همه فکر می‌کردند وی به همراه حامیان و طرفداران خود در فرمانداری بویراحمد حاضر می‌شود اما روشنفکر تنها به همراه همسر وارد فرمانداری شد و ثبت‌نام کرد که برای همه جای تعجب بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
آفرین خوشم اومد این یعنی ارزش برای خانواده....کسی که برای خانوادش ارزش قائل هست برای جامعه هم ارزش قائل هست
علی رضا
|
Netherlands
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
اگر کمی صداقت در وجود باشه کنار می ری. آخه کسی که توانایی نمایندگی نداره چرا ثبت نام میکنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.