کد خبر: ۱۴۱۱۱
تاریخ انتشار:۱۹:۲۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸
امام جمعه یاسوج:
عصر دنا: امام جمعه یاسوج به دوم اسفندماه امسال زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ملاک، معیار و شاخص مردم کهگیلویه و بویراحمد برای رأی دادن در این انتخابات مسائل طایفه ای، قومی، قبیله ای، حزبی و جناحی نباشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج ۱۰ آذرماه سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس را یادآور شد و اظهار داشت: مهمترین ویژگی های این عالم ربانی و مجاهد نستوه شامل استکبارستیزی، مبارزه با ظلم، دشمن شناسی، آزادیخواهی، مردمی بودن و ساده زیستی بوده است.

وی افزود: ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد افرادی را به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که ویژگی هایی شبیه آیت الله مدرس داشته باشند.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: حدود ۶۰ سال است که رژیم صهیونیستی علاوه بر اشغال سرزمین فلسطین انواع جنایت های ددمنشانه را نیز علیه ملت مظلوم آن مرتکب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: عده زیادی از مردم مظلوم فلسطین بر اثر جنایت های غیرانسانی رژیم صهیونیستی تاکنون جان باخته یا آواره شده اند.

وی ابراز داشت: مقاومت و ایستادگی بهترین راهکار برای مبارزه ملت مظلوم فلسطین با رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی خواهد بود.

امام جمعه یاسوج گفت: رژیم صهیونیستی نه تنها برای ملت مظلوم فلسطین بلکه برای تمامی بشریت مضر و خطرناک است و به لطف الهی نیز در آینده ای نزدیک نابود خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: سازمان های بین المللی و مدعیان دروغین طرفداری از حقوق بشر علاوه بر بی تفاوتی نسبت به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین حمایت همه جانبه ای نیز از آن می کنند.

وی به ناآرامی های اخیر کشور به دلیل سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و افزود: دشمنان برای سوء استفاده از این موضوع و بر هم زدن امنیت ایران اسلامی برنامه ریزی گسترده ای انجام داده بودند.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: حضور به موقع ملت آگاه، فهیم و بابصیرت ایران اسلامی در صحنه این توطئه شوم دشمنان را خنثی و سبب روسیاهی و ناکامی آنان شد.   

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: دشمنان همواره آماده توطئه کردن علیه کشور و ملت ایران بوده و از هیچ تلاش و اقدامی نیز دریغ نخواهند کرد و می توان با اتحاد، بیداری و هوشیاری تمامی دسیسه های شوم آنان را بی اثر کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار