تاریخ انتشار:۱۲:۵۹ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین یادواره ۱۰۲ شهید فرهنگی این استان امروز چهارشنبه در شهر یاسوج مرکز استان برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمعی از مدیران اجرایی، معلمان و خانواده شهدای کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره حضور داشتند.

وی افزود: تعداد شهدای فرهنگی و دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس به ترتیب ۱۰۲ و ۴۴۶ نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یادواره های شهدای فرهنگی و دانش آموز این استان با هدف ترویج روزافزون فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد بین قشرهای مختلف مردم استان همواره در طول سال تحصیلی برگزار می شود.

زارع پور عنوان کرد: باید سیره و روش شهیدان بیش از پیش در جامعه نهادینه شود زیرا عزت، عظمت، امنیت، اقتدار و استقلال کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و جانفشانی های مثال زدنی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی ابراز داشت: وظیفه همگان است که با تمامی وجود از نظام، انقلاب و آرمان های والای آنها صیانت و پاسداری کنند.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.