تاریخ انتشار:۱۲:۵۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت نام نویسی معلمان و کارکنان آموزش و پرورش این استان برای دریافت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ۱۰ آذرماه ۱۳۹۸ است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هادی زارع پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آن عده از معلمان و کارکنان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند باید تا مهلت مقرر برای نام نویسی به اداره های آموزش و پرورش ۱۳ شهرستان و منطقه استان مراجعه کنند.

وی افزود: نام نویسی برای دریافت این تسهیلات شامل معلمان و کارکنان بازنشسته آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهمترین شرایط دریافت این تسهیلات شامل نداشتن زمین و مسکن و دریافت نکردن تسهیلات خرید یا ساخت مسکن در سال های گذشته است.

زارع پور عنوان کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات در کهگیلویه و بویراحمد باید متأهل، سرپرست خانوار یا زن خودسرپرست بوده، حداقل ۳۵ سال سن داشته و دارای حداقل پنج سال سابقه سکونت متوالی در شهر مورد تقاضا باشند.

وی ابراز داشت: اولویت دریافت این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار، افراد رسمی، پیمانی و قراردادی با سابقه کار بالای ۲۰ سال  زوجین فرهنگی و بازنشستگان است.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.