تاریخ انتشار:۱۵:۴۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: 71 نماینده مجلس خواستار استیضاح زنگنه وزیر نفت شده و درخواست خود را به هیات رئیسه ارسال کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): بیش از 71 نماینده مجلس خواستار استیضاح زنگنه وزیر نفت شدند.

این استیضاح هم اکنون تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده و آنها برای بررسی بیشتر، نامه درخواست  کنندگان برای استیضاح را به کمیسیون انرژی ارجاع داده‌اند.

به دنبال اجرای طرح افزایش قیمت بنزین از سوی دولت، برخی نمایندگان نسبت به شیوه و نحوه اجرای این طرح اعتراض داشتند و بر همین اساس طرح استیضاح وزیر نفت را کلید زدند.

در این لیست نام هیچ کدام از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد به چشم نمی‌خورد!!!

غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا چند روز پیش بعنوان عضو فراکسیون ولایی مجلس با رئیس دستگاه قضایی حضور داشته و در لیست اسامی فراکسیون ولایی که استیضاح زنگنه را امضا کرده اند،اسم ایشان بعنوان نماینده امضا کننده وجود ندارد،آقای زارعی در دوران نمایندگی شان به استخدام وزارت نفت در آمده است.

عدل هاشمی پور عضو دیگر فراکسیون ولایی مجلس و نایب رئیس دوم کمیسیون انرژی در بین اسامی امضا کننده حضور ندارند.

غلام رضا تاج گردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مثل خیلی از استیضاح های دیگر اسم ایشان بعنوان نماینده امضا کننده استیضاح به چشم نمی خورد و از مدافعان سرسخت زنگنه بوده اند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.