تاریخ انتشار:۰۸:۵۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸
معاون بازآفرینی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
عصر دنا: معاون بازآفرینی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۱۲ ‌پروژه بازآفرینی شهری در مرکز استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«نوید موسوی» در جمع خبرنگاران، افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته متولیان، ۹ میلیارد تومان اعتبار بازآفرینی به مرکز استان تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه در سال ۹۷ نیز ۲۵ میلیارد ریال پروژه بازآفرینی مرکز استان تکمیل شد، اظهار کرد: در حوزه ۱۲ پروژه سال جاری شش پروژه در حوزه شهرداری، سه پروژه در بخش آب و فاضلاب و در بلهزار و مهریان نیز پروژه‌های دهیاری‌ها محقق  است.

معاون بازآفرینی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام مشترک را یکی از مهمترین موارد مربوط به بازآفرینی شهری دانست و خاطرنشان کرد: استان نیز در این مهم عملکرد موفقی داشته است.

موسوی با تقدیر از عملکرد دستگاه‌های مختلف در حوزه بازآفرینی، تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر یاسوج نیز دلسوزانه در راستای تحقق اهداف بازآفرینی گام برداشتند.

وی با اشاره به بازدیدهای مداوم از پروژه‌ها و مناطق هدف، ادامه داد: احصای مشکلات و برنامه ریزی برای تکمیل اصولی زیرساخت ها نیز انجام گرفت.

به گزارش ایسنا، معاون بازآفرینی راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پروژه های بازآفرینی در مناطق شرف آباد، مهریان، بلهزار، نجف آباد و محمودآباد اجرایی شده و یا در دست اقدام است.

وی از آسفالت ۱۷۰۰۰ متر مربعی در شرف آباد خبر داد و بیان کرد: ظرف ۱۰ روز آینده پروژه شرف آباد به اتمام رسیده و به پروژه های محمودآباد و نجف آباد رسیدگی خواهیم کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.