تاریخ انتشار:۱۸:۴۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸
عصر دنا: فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد از برگزاری گردهمایی ۱۰ هزار نفری بسیجیان بویراحمد در ۵ آذر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سرهنگ روح‌الله شاهینی در نشست خبری صبح امروز با گرامیداشت هفته بسیج گفت: نگاه و استراتژی امام نسبت به بسیج  بحث عزت و اقتدار بود و بسیج محور خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت و تحول‌گرا است.

وی به هدف برگزاری هفته بسیج اشاره کرد و گفت: گرامیداشت هفته بسیج با هدف ارج نهادن به عمق باورهای انقلابی است و یکی از خصوصیات خوب بسیج دشمن‌شناسی آن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد به وضعیت کشور در حوزه‌های مختلف قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: بعد از انقلاب در حوزه‌های مختلف علمی، کشاورزی و سایر حوزه‌ها پیشرفت چشم‌گیری داشتیم که این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.

این مسوول عنوان کرد: در آخرین روز هفته بسیج گردهمایی ۱۰ هزار نفری بسیجیان بویراحمد ساعت ۹ صبح با سخنرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و اجتماع بسیجیان قشرهای مختلف برگزار شود.

شاهینی به برخی پروژه‌های عمرانی بسیج ناحیه بویراحمد اشاره و خاطرنشان کرد: احداث ۱۰ سالن ورزشی در بویراحمد، ساخت حسینیه در حاشیه شهر یاسوج، ساخت چمن مصنوعی بسیج و استخر از جمله پروژه‌های بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد عنوان کرد: لوله‌کشی آب شرب در ۹ دهستان روستای چین و گلال لوداب، کانال‌کشی کشاورزی در ظفرآباد از جمله دیگر پروژه‌های محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان است.

وی تصریح کرد: معتقدیم مسوول جمهوری اسلامی باید در بین مردم حضور داشته باشد که مسوولان ارشد استانی را به مناطق مختلف  مثل مادوان و تل‌خسرو بردیم و مشکلات مردم از نزدیک بررسی و احصاء شد.

وی در پایان به پروژه ساخت مسکن مددجویی با مشارکت بسیج و کمیته امداد اشاره و عنوان کرد: ۸۰ واحد مسکن مددجویی در مناطق یاسوج، لوداب و مارگون در حال احداث است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین