تاریخ انتشار:۱۵:۱۴ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸
بیانیه پلیس؛
عصر دنا: فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای از شهروندان خواست برای شناسایی اغتشاشگران حوادث اخیر همکاری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی این استان  در بیانیه ای اعلام کرد؛
پلیس با ادامه هرگونه ناامنی و اقدامات مخل آسایش و نظم و امنیت عمومی، قاطعانه برخورد خواهد کرد.
در این بیانیه آمده است؛
در پی اتفاقات چند روز گذشته و ایجاد خساراتی به اموال عمومی و دولتی در کشور و به تبع آن در برخی از شهرهای استان تجمعات غیرقانونی از سوی عده ای بسیار معدود و مغرض انجام شد، پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود بلافاصله در صحنه حاضر شد و با "سعه صدر و درایت و هوشمندی" مأموریت خود را انجام داد.
در این بیانیه آمده است: به آن دسته ای از افراد معدود و فرصت طلب و آشوب گر که قدردان خویشتن داری پلیس و نیروهای نظامی و امنیتی حاضر در صحنه نبودند و به توصیه و تذکرات آنها توجه نکردند و در تعاقب سبب ایجاد خساراتی به اموال عمومی و دولتی شد، به طور جد هشدار داده می شود؛
پلیس در کنار نیروهای نظامی، امنیتی و با پشتیبانی دستگاه مقتدر قضایی و به ویژه مردم با بصیرت و ولایت مدار استانمان، با کوچکترین ناامنی که باعث سلب آسایش عمومی شود، تسامح و مماشاتی نخواهد داشت،و با جدیت  برخورد قانونی خواهند کرد.
لازم است به استحضار مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد برساند؛ تعدادی از این افراد آشوب گر که بعضاً با خواسته و صدای عناصر ضد انقلاب و منافقان، همراهی داشتند شناسایی و دستگیر و تعدادی نیز تحت تعقیب هستند.
انتظار می رود از مردم عزیز و انقلابی ، در صورت داشتن هرگونه اطلاع از برهم زنندگان نظم و امنیت، با پلیس و خادمان خویش همکاری کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.