کد خبر: ۱۴۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۳:۳۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸
عصر دنا: طبق برنامه‌ریزی‌ها، امسال هشت هزار نفر از دانش‌آموزان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): صبح امروز و با حضور سرهنگ برومندزاده معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و در جمع خبرنگاران برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان تشریح شد.

برومندزاده با تبریک فرا رسیدن این هفته به دانش‌آموزان و فرهنگیان استان اظهار کرد: این هفته 25 عنوان برنامه داریم که در کل استان تعداد بیش از 130 برنامه برگزار می‌شود.

معاون سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هفته بسیج دانش‌آموزی از تاریخ 7 تا 13 آبان برگزار می‌شود که هر یک از این روزه نام به خصوص دارد.

این مسؤول به شعار هفته بسیج دانش‌آموزی در سال جاری اشاره کرد و گفت: شعار دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی، شعار امسال هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی گفت در روز سه شنبه و در اولین روز از هفته بسیج دانش آموزی برنامه عزاداری دانش آموزان در بقاع متبرکه را داریم که مصادف با سالروز شهادت امام رضا ع است.

برومندزاده ادامه داد: در روز چهارشنبه و با عنوان دانش‌آموز بسیجی ایثار و تعالی معنوی آذین بندی مدارس در دستور کار قرار گرفته است و از دیگر برنامه‌ها نواختن زنگ ایثار و شهادت است.

وی گفت: سخنرانی اردوهای دانش‌آموزی و همچنین اعزام نخبگان بسیجی  به کنگره علمی آینده سازان از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های روز پنج شنبه با عنوان شجاعت و  آرمان خواهی اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره در مدارس استان و عطرافشانی مدارس را خواهیم داشت.

این مسؤول در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از دیدار با خانواده‌های شهدا  ایثارگران توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان در یکی دیگر از روزهای این هفته خبر داد و گفت: همچنین مراسم تجلیل از مربیان و اساتید برتر را خواهیم داشت.

وی به برنامه‌های روز جمعه دهم آبان هم اشاره کرد که طی آن حضور دانش‌آموزان بسیجی در نماز جمعه خواهد بود و پیش از خطبه‌ها دانش آموزان بسیجی سخنرانی خواهند داشت.

این مسوول در ادامه با بیان این که همه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان دانش‌آموز محور خواهند بود اظهار کرد: مجری همه برنامه‌ها خود دانش آموزان خواهند بود.

وی همایش پیاده‌وری را از دیگر برنامه‌های روز جمعه اعلام کرد و گفت: تجلیل از دختران دانش‌آموز نمونه هم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

برومندزاده ثبت‌نام در لیگ علمی بین‌المللی پایا را از دیگر برنامه‌ای این هفته برشمرد و گفت: رتبه اول و سوم  کشوری را در این لیگ علمی داریم.

حضور پر رنگ و همه جانبه در راهپیمایی روز 13 آبان از دیگر برنامه‌های این هفته است  که برومندزاده به آن اشاره کرد و گفت: در حاشیه  راهپیمایی 13 آبان برنامه تریبون آزاد دانش‌آموزی همچنین برپایی نمایشگاه ویژه دانش‌آموزان ابتدایی با عنوان مرگ بر آمریکا برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اردوی یک روزه طرح شهید بهنام محمدی خبر داد و گفت: همچنین اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان با حضور بیش از 8 هزار دانش‌آموز از نیمه دو آبان در استان آغاز می‌شود.

اعزام 8 هزار دانش‌آموز بسیجی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

«سعادت صالحی‌نیا» مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 158 هزار و 337 دانش‌آموز این استان عضو بسیج دانش‌آموزی هستند، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم زمینه رشد دانش‌آموزان در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی را فراهم کنیم. 

وی افزود: دوره آموزشی یاوران ولایت از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که امسال با حضور 300 دانش‌آموز بسیجی استان برگزار شد و بخش زیادی از اساتید این دوره دانش‌آموزانی بودند که سال گذشته در این دوره شرکت کرده بودند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افزایش جذب دانش‌آموزان و کیفی‌سازی برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی از اولویت‌های این سازمان است، گفت: طرح شهید «بهنام محمدی» از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در 54 مدرسه استان شروع شد.

صالحی‌نیا عنوان کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌ها، امسال هشت هزار نفر از دانش‌آموزان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.