تاریخ انتشار:۱۶:۵۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

روح‌الله باقری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نظارت ویژه بر بازار لوازم التحریر و پوشاک به صورت 24 ساعته تا 20 مهر ماه ادامه دارد و در این زمینه تلفن 124 آماده دریافت گزارش تخلفات در بازار است.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال 41 هزار و 871 بازرسی از بازارهای استان انجام شده است، عنوان کرد: در این مدت 2 هزار 95 تخلف کشف و برای یک هزار و 461 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

باقری‌فرد ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده را افزون بر 45 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: 332 گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره استاندارد، آموزش و پرورش، اتاق اصناف و دادستانی انجام دادیم.

وی با اشاره به اینکه عمده تخلفات گران‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بوده است، بیان کرد: یک تعویض روغنی در یاسوج قوطی روغن‌های پلمپ را بعد از مصرف با روغن‌ فله‌ای پر و به جای روغن پلمپ شده به مشتریان فروش می‌کرد که شناسایی و میلیون ریال جریمه شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حوزه کشف کالای قاچاق در سطح عرضه دو هزار و 56 بازرسی انجام که 22 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده و اغلب کالاهای کشف شده سیگار، تباکو، فندک، لامپ، آدامس، اسباب بازی و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

باقری‌فرد خاطرنشان کرد: در بخش آراد و نان دو هزار و 320 بازرسی انجام که 251 پرونده  به ارزش ریالی 700 میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده که 270 تخلف کشف شده است.

وی با بیان اینکه از دو واحد خبازی100 کیسه آرد خارج از شبکه کشف و ضبط شد، افزود: اغلب تخلفات در حوزه آرد و نان کم فروشی وعدم ارائه خدمات در زمان مناسب است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.