تاریخ انتشار:۱۴:۰۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۷
معاون فرماندار کهگیلویه:
عصر دنا: معاون فرماندار کهگیلویه، گفت:امکانات لازم برای مقابله با حوادث و رفع مشکلات پس از بحران جوابگوی نیاز نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان صبح امروز با حضور محمدی‌تبار مدیرکل مدیریت بحران استان،بخشداران،شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست معاون فرماندار در دهدشت برگزار شد.

ابراهیم خنجری در این نشست،آمادگی قبلی برای رویارویی با حوادث را امری ضروری خواند و با بیان اینکه در مواقع حوادث ادارات آمادگی و حضور به موقع در محل دارند،اظهار داشت: اما این آمادگی مبتنی بر امکانات نیست و امکانات موجود نمی‌تواند جوابگوی نیاز باشد.

خنجری،با اشاره به بارندگی‌های اخیر و خسارات ناشی از نزولات جوی در شهرستان،تصریح کرد: طبیعی است با هر بارندگی و حادثه طبیعی مشکلاتی به وجود می‌آید، اینکه پس از بحران چه اقداماتی باید انجام داد مهم است.

معاون فرماندار کهگیلویه،گفت: در شمال شهر دهدشت عدم اجرای کمربندی سوم مشکلات سیلاب را در پی داشته و با هر بارندگی آب‌های سطحی اطراف به سمت شهر جاری می‌شود و مشکلات عدیده‌ای برای مردم به وجود می‌آورد.

وی،انسداد جاده‌های روستایی را از دیگر مشکلات پس از بارندگی برشمرد و افزود: اگر جاده‌ای بازگشایی نشده به خاطر کمبود امکانات و نه کم‌کاری مسؤولان است.

خنجری،نیاز بخش‌ها به ماشین آلات را متذکر شد و با بیان اینکه رفع مشکلات در گرو تخصیص اعتبارات است، گفت: اعتباراتی در نظر گرفته می‌شود اما تخصیص به موقع و به میزان معقول داده نمی‌شود، بنابراین مشکلات همچنان تکرار می‌شود.

وی، دستورالعمل‌های پرداخت تسهیلات بانکی را هم دست و پاگیر و مانع از تسهیل و روان‌بخشی تسهیلات دانست و ادامه داد: باید چاره‌اندیشی شود دستورالعمل‌های صادره از استان سختگیری نشود.

خنجری،با اشاره به مشکلات سمغان که الحاق به شهر یا روستا بودن آن در بلاتکلیفی است،تصریح کرد:تا زمانی که وضعیت تقسیماتی و الحاق به شهر مشخص نشود به عنوان روستا بر عهده بنیاد مسکن است که خدمات‌رسانی کند و در بحث اعتبارات حوادث هم پوشش داده شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.