تاریخ انتشار:۱۸:۳۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷
امام جمعه دهدشت:
عصر دنا: امام جمعه دهدشت،با اشاره به اینکه دلارها و پول نفت سعودی‌ها چشم را بر این جنایات می‌بندد،افزود: اخلاق انسانی در این جوامع لگدمال می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی عصر امروز در همایش روز داوطلب که در سالن اجتماعات هلال‌احمر دهدشت برگزار شده بود،اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر نهاد خدمات‌رسانی به انسان‌های گرفتار و دردمند است.

امام جمعه دهدشت، با بیان اینکه خدمت در این نهاد بزرگترین خدمت و ارزش در نظام اسلامی است، به حوادث تلخ و ناگوار در جهان اشاره کرد و گفت: مدعیان حقوق بشر در برابر کشتار مظلومانه و بیرحمانه مردم یمن سکوت می‌کنند.

وی، با اشاره به اینکه دلارها و پول نفت سعودی‌ها چشم را بر این جنایات می‌بندد،افزود: اخلاق انسانی در این جوامع لگدمال می‌شود.

حسینی،ادامه داد: اگر گلوله‌ای به سمت پابرهنگان و مظلومان شلیک شود در نگاه مدعیان حقوق انسانی که در واقع دنبال منافع خود هستند، بی‌اشکال است اما اگر این گلوله به سمت کاخ‌نشینان و ثروتمندان شلیک شود دنیا مملو از محکومیت مجامع بین‌الملل و واکنش رسانه‌ها می‌شود.

وی، به رویدادهای اخیر در فرانسه اشاره و تصریح کرد: اگر یک ساعت از این مسایل در کشور ما اتفاق می‌افتاد رسانه‌های غربی جنجال می‌آفریدند.

حسینی،اظهار داشت: در مقابل این تفکرات، اما کسانی هستند که رنج‌های را از دوش محرومان برمی‌دارند و خار از پای مستضعفان بیرون می‌کشد و این بزرگترین خدمت است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.