تاریخ انتشار:۱۸:۱۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد،گفت: جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های حادثه‌خیز در مواقع حوادث خدمات مؤثری ارائه می‌دهند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): در همایش بزرگداشت روز داوطلب از فعالان جمعیت هلال احمر سه شهرستان کهگیلویه،چرام و لنده تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور مسؤولان استانی و شهرستان در سالن اجتماعات هلال‌احمر دهدشت برگزار شده بود،امان‌الله جهان‌بین از امام جمعه دهدشت به خاطر همراهی کاروان‌های سلامت و معرفی خدمات و فعالیت‌های این جمعیت در خطبه‌های نماز جمعه قدردانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد،گفت: حجت‌الاسلام حسینی زبان گویای هلال‌احمر است و کاروان‌های سلامت این نهاد در روستاهای دورافتاده را همراهی می‌کند.

وی، با بیان اینکه در شهرستان‌های کهگیلویه،چرام و لنده نسبت به سایر استان اقدامات خوبی انجام شده است،تصریح کرد: در این شهرستان‌ها با جذب کمک‌های خیرین و مساعدت مردم پروژه‌هایی اجرا شد.

جهانبین، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر را سرمایه این نهاد دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت داوطلبان در جهت رفع نیازمندی‌های مردم گام‌های برمی‌داریم.

وی،همچنین عملکرد جمعیت هلال‌احمر در این سه شهرستان حادثه‌خیز و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را مثبت ارزیابی کرد.

در این همایش از امام جمعه دهدشت،رؤسای جمعیت هلال‌احمر و داوطلبان سه شهرستان و نیز بازنشستگان تجلیل شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.