تاریخ انتشار:۱۵:۱۱ - ۲۰ آذر ۱۳۹۷
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه در بازدید از روستای چغل گفت: معابر این روستا تا پایان سال آسفالت می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فرماندار شهرستان با همراهی بخشدار مرکزی و مدیران دستگاه‌های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن راهی روستای چغل از توابع سوق شد تا از نزدیک مشکلات این روستا را بررسی کند.

ساکنان روستای چغل، رها شدن وضعیت پل ارتباطی روستا و نبود دیوار حایل را عامل بسیاری از مشکلات دانسته و خواستار تکمیل این پروژه شدند.

راه‌اندازی پاسگاه انتظامی از دیگر مطالبات مردم بود،آن‌ها بعد مسافت تا سوق را مانع از خدمات‌رسانی به موقع در مواقع ضروری عنوان کردند.

جعفر نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگاران هدف از این بازدید را بررسی مشکلات از نزدیک دانست و اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات صورت می‌گیرد.

فرماندار کهگیلویه،اظهار داشت: آسفالت معابر روستا در دستور کار قرار دارد که تا بر اساس برنامه زمانبندی پایان امسال تکمیل می‌شود.

نیکبخت، از پایان بلا تکلیفی پل ورودی روستا خبر داد و گفت: این پل ترمیم می‌شود و در آینده نیز اعتبار تعویض پل در بحث اعتبارات لحاظ خواهد شد.

وی، با بیان اینکه مردم در حوزه درمان مشکلاتی دارند، افزود: برای رفع مشکلات درمانی باید راه حلی پیدا شود که نیاز به مراجعه در دهدشت برای تأئید دفترچه نباشد.

نیکبخت تصریح کرد:با توجه به فاصله تا سوق تلاش می‌شود در صورت امکان خدمات کمیته امداد و درمانی  از طریق دهدشت انجام شود.

فرماندار کهگیلویه، همچنین از کارخانه تولید خوراک دام و طیور در چنگلوا بازدید کرد.

نیکبخت،گفت: جهاد کشاورزی با نظرخواهی از مردم در صورت رضایت همه سبوس را تحویل این کارخانه دهند تا کنسانتره مورد نیاز تولید و تحویل شود.

وی، با بیان اینکه سهمیه کهگیلویه نباید از شهرستان خارج شود، تأکید کرد: کارخانه‌دار موظف شود تحت هر شرایطی کنسانتره تولید و به مردم تحویل دهد و چنانچه ثابت شود که سهمیه شهرستان خارج شود برابر درآمد یک ماه باید جریمه شود.

 

برچسب ها: چغل ، نیکبخت ، آسفالت ، بازدید
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.