تاریخ انتشار:۰۰:۲۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۶
استاندار در دهدشت مطرح کرد:
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات اقتصادی و کاهش درآمد دولت، گفت: در این شرایط حساس همه باید به باید راهبرد اقتصاد مقام معظم رهبری پایبند بوده و آن را نقشه راه خود قرار دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):


استاندار کهگیلویه وبویراحمد درنخستین سفرشهرستانی به دهدشت مرکز کهگیلویه آمد و در نشست شورای اداری این شهرستان حضور یافت.

علی محمد احمدی در جلسه شورای اداری در دهدشت با بیان اینکه نامهربانی این منطقه ربطی به نظام اسلامی ندارد، اظهار کرد: بی‌مهری  به این دیار ومحرومیت آن ناشی از بی‌توجهی و بی‌تدبیری برخی از مسؤولان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات اقتصادی و کاهش درآمد دولت، گفت: در این شرایط حساس همه باید به باید راهبرد اقتصاد مقام معظم رهبری پایبند بوده و آن را نقشه راه خود قرار دهیم.

احمدی سهم توسعه ملی را ۳۰ درصد عنوان و تصریح کرد: علی رغم همه مشکلات، اما دولت کارهای اساسی خوبی انجام داده است.

وی بیان کرد: احساس رفاه توام با عزت مردم از اهداف اصلی دولت است و تا تلاش نکنیم هیچ گره‌ای باز نخواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بی‌توجهی به کهگیلویه را حاصل کاستی و کم کاری دولتمردان دانست و بیان اینکه سطح محرومیت در استان زیاد است، گفت: همه مشکلات در تخصیص اعتبارات نیست، مشکل ما در نوع مدیریت، ارتباطات و قوم‌گرایی است.

احمدی خاطرنشان کرد: احساس غلط و تصمیم‌گیری اشتباه یک مدیر می‌تواند آینده جامعه را به خطر بیاندازد و اگر می خواهیم شرایط درست شود همه باید دست به دست هم دهیم و با همدلی کار کنیم.

وی دولت را برآمده از رای مردم دانست و افزود: دولت در شرایط بین‌المللی و انواع تحریم تلاش زیادی انجام داد و اگر وضع معیشتی مردم خوب نشده باشد بدتر نشده است و با آمارها این موضوع اثبات می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بنای دولت را اعتدال و با بیان اینکه فضا برای پیشرفت مناسب است، عنوان کرد: بهره‌گیری از تمام سلایق و نیروهای توانمند باعث رشد جامعه خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه شهرستان کهگیلویه در استان از موقعیت پایین‌تری برخوردار است، خواستار بازنگری در شیوه کاری و احساس مسئولیت نسبت به شهرستان ها شد و بیان کرد: مدیران باید نظم پذیر و دغدغه دار باشند و مرتب از پروژه ها بازدید کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این استان درگیر مسائل سطح پایین هستیم و مدیری که باید در خدمت مردم باشد در حال تجارت یا توجه به اقوام خود است.

وی گفت: در مدیریت‌های دولتی جایی برای تاجر پیشگی نیست و نباید در تغییر کاربری‌های به گونه‌ای عمل شود که منافعش به درد خودمان بخورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دولت بودجه‌ها را به خوبی تخصیص داده است اما ما کاری انجام نداده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: هرکس با این نوع مدیریت‌ها که به فکر منافع عمومی و خدمت به مردم باشد و کار کرد، در کنار او و فرماندار هستیم، اما اگر کسی دغدغه‌های قومی و شخصی داشت، مطمئن باشید، ما حمایت نمی‌کنیم و راهمان جداست.

احمدی با بیان اینکه منابع نامحدود است، گفت: نگاه ما بیشتر سمت شهرستان‌های کمترتوسعه یافته است و در همین خصوص نگاه ویژه‌ای به دهدشت داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اعتبارت ویژه‌ای برای ورودی دهدشت به چرام و دهدشت به سوق گذاشتیم، گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری تا پایان سال جاری اختصاص می یابد.

وی خواستار جذب سرمایه گذار شد و خاطرنشان کرد: منابع دولت نامحدود است و نمی توان برای توسعه فقط به دولت تکیه کرد.

احمدی در ادامه با بیان اینکه سیمای یک شهر با تلاش مردم آن منطقه می‌تواند فضای مناسبی داشته باشد، گفت: باید به دور از کشمکش های قومی و قبیله‌ای دست به دست هم دهیم و با کمک شهرداری طراوت و زیبایی را به شهرستان خود رونق ببخشیم.

وی اضافه کرد: تلاش ما بر این است از ظرفیت فرزندان همین منطقه با سابقه مدیریت بالا جهت نجات وضعیت این استان استفاده شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.