تاریخ انتشار:۲۳:۴۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
عصر دنا: مسابقات موتور سواری کراس جنوب غرب کشور با شرکت 30 موتور سوار در گچساران برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): مسئول برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقات با شرکت تیم هایی از خوزستان، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در پیست پربالی گچساران برگزار شد.

صادق خادمی افزود: این مسابقات در کلاس های 65 سی سی، 125 سی سی و 450 سی سی با شرکت 30 موتور سوار برگزار شد.

وی اظهار داشت : با راه اندازی پیست موتور سواری پربالی در گچساران علاقه مندان به موتور به جای انجام حرکات نمایشی در خیابان به این پیست می آیند و به تمرین می پردازند.

مسئول برگزاری این مسابقه افزود: در پایان این مسابقات در کلاس 65 سى سى کراس امیرعوض پور از خوزستان، در کلاس 250سی سی احمد بهرامی از خوزستان و درکلاس 450سی سی مرتضی محمدی از بوشهر به مقام قهرمانی دست یافتند.

خادمی گفت : این مسابقات با هدف گرامی داشت زنده یاد داریوش مسیح (از موتور سواران به نام و عنوان دار شهرستان گچساران ) برگزار شد.

                      

                                                                              



   دانلود

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.