کد خبر: ۱۳۸۷۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار:۲۳:۰۷ - ۰۷ تير ۱۳۹۶
عصر دنا: پارک آبشار یاسوج که روزگاری چشم‌اندازی زیبا برای گردشگران داشت اکنون در گوشه و کنار آن جلوه‌های زشت و نازیبا به وفور دیده می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پارک آبشار یاسوج یکی از موهبت‌های الهی است که در شهر یاسوج محل تفریح و استراحت مردم این شهر و بسیاری از هموطنان به خصوص در مناطق جنوبی کشور بوده است.

وجود آب و هوایی دل‌انگیز و نشاط‌آور به همراه درختان سر به فلک کشیده جنگلی و آبشاری زیبا به همراه سایر جلوه‌های طبیعی به آبشار یاسوج زیبایی صد چندانی بخشیده بود.

اما چند سالی هست که چهره زیبای آن خراب شده و از آن همه زیبایی اکنون در گوشه و کنار آن زخم‌های به جای مانده از کارهای عمرانی نیمه تمام، باقی مانده که به راستی چهره آبشار را در دل پایتخت طبیعت زشت کرده است.

هر چند قرار است در آینده اقداماتی در پارک آبشار یاسوج صورت گیرد اما تا آن هنگام باید به این وضعیت نابسامان به صورت موقتی هم که شده چاره‌اندیشی کنند تا چهره شهر و دیارمان نزد مسافر و گردشگر از این که هست بدتر نشود.

برچسب ها: آبشار یاسوج
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
محمد ابیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
مدیریت شهری بیست ماشالله
خیابان و کوچه درست که نداریم یه ابشار خدادای داشتیم که اونم توش ریدند
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
به نظرتون تا کی باید آبشار اینجوری باشه ؟
هر کی میاد تو یاسوج اولین مکانی که می پرسه آبشاره ، اما انگار که مسئولین ما خودشون و زدن به خواب
رهبریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
جاوید می خواست برنامه بدهد آبشار را نابود کرد
رهبریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
جاوید می خواست برنامه بدهد آبشار را نابود کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
سلام. فقط شهردار محترم بفرمایید درامد ابشار کجا میره.و چرا جاده ابشار جلوی باغ توریست و فردوس را که جاده اش باز بود بلوار کشی کرد. هدف از ای کارش چی بود چرا بجای هزینه کردن اونجا سعی نکرد عرض جاده ابشار را از پایین یا بالا افزایش بده درامد ابشار در سه ماه تابستان بی نهایت که از سر ابشار هم زیاده البته اگه صرف عمران ابادی بشه و جای دیگه نره
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
پیام مردم شهر یاسوج به مهندس اکبری
جناب آقای مهندس اکبری
رئیس محترم شورای اسلامی شهر یاسوج
با سلام و عرض ادب
همانگونه که مستحضرید شهرداری یاسوج بعد از اتمام دوران مدیریت دکتر جاوید شهردار توانمند شهر یاسوج، دستخوش تحولاتی غیر قابل قبولی گردید که تعجب همگان را بر انگیخت و باعث شد جایگاه و حرمت شورا و شهرداری به راحتی شکسته شود به گونه ای که سالها این زخم های وارده به پیکره شهرداری به راحتی درمان نخواهد شد. حرمت و احترامی که اعضاء شورا و پرسنل شهرداری در بین مردم داشتند به سهولت و با کج اندیشی مدیریت شهری به سوی نیستی و فنا کشیده شد، به طوری که بار ملامت آن سالها بر دوش این قشر زحمت کش سنگینی خواهد کرد. همسو شدن در این جریان غلط از طرف شما و برخی از اعضاء محترم شورای شهر باعث گردیده است روز به روز زمینه برای لگد مال شدن عزت و شرافت این مجموعه عزیز و بزرگ فراهم گردد. بدینوسیله تمام شهروندان شهر یاسوج از شما تقاضا دارند به جهت پایان دادن به تکرار اقدامات نابجای مدیریت شهری از قرار گرفتن در این مسیر اشتباه خودداری نموده تا بیش از این زمینه برای رنجش خاطر شهروندان فراهم نگردد . در پایان از تمامی اعضاء شورای شهر یاسوج که نمایندگان مردم هستند تقاضا میشود نسبت به استیضاح شهردار فعلی و تعیین مدیریت شهری توانمند جهت شهرداری یاسوج اقدام شایسته ای که در خور ، شان این شهر باشد انجام دهید .
با تقدیم احترام
شهروندان شهر یاسوج
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین