کد خبر: ۱۳۸۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۱۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
عصر دنا: امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مردم سپاه را دوست دارند و نسبت به سپاه غیرت دارند و بعضی از حرف‌ها و سخنان در شان بعضی از مسوولان نیست و صلاح خود آن مسئول هم نیست و بعضی از اظهار نظرها دشمن شاد کردن است و تخریب سپاه و هجمه به سپاه، حاشیه سازی برای سپاه در جهت تضعیف منافع ملی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): صبح امروز با حضور پرشور مردم قلعه رئیسی نماز عید سعید فطر برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز عید فطر قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

امام جمعه قلعه رئیسی با تبریک عیدسعید فطر بیان کرد: نماز عید فطر مهم ترین عمل است و مسلمانان باید با جمع شدن در کنار یکدیگر اقتدار خود را به دشمنان نشان دهند و پس از یک ماه بندگی خدا باید با انسجام و باشکوه این نماز به جا آورده شود.

صلواتی در ادامه به وضعیت امنیت در کشور اشاره و تصریح کرد: در دنیای امروز که هر روز شاهد قتل و کشتار غارت هستیم و مردم لحظه ای آرامش ندارند اما به لطف خدا و اهل بیت و بصیرت مردم و درایت امام المسلمین کشور و فداکاری نیروهای مسلح و مردم ما در امنیت و آرامش و آسایش کامل است.

وی خاطرنشان کرد: مردم سپاه را دوست دارند و نسبت به سپاه غیرت دارند و بعضی از حرف‌ها و سخنان در شان بعضی از مسوولان نیست و صلاح خود آن مسئول هم نیست و بعضی از اظهار نظرها دشمن شاد کردن است و تخریب سپاه و هجمه به سپاه، حاشیه سازی برای سپاه در جهت تضعیف منافع ملی است.

امام جمعه قلعه رئیسی به وضعیت جهان اسلام اشاره و یادآور شد: درد امروز دنیای اسلام این است که کشورهای اسلامی به اسم اسلام و قرآن دارند به دشمنان قرآن و رسول‌الله کمک می‌کنند و امروز اعراب دارند با محور عربستان تحت عنوان خادمین شریفین به آئین رسول الله خیانت می‌کنند.

صلواتی به عرصه داخلی و منطقه‌ای هم پرداخت و اضافه کرد: آمار طلاق، اعتیاد، بیکاری و ناامیدی روز به روز بیشتر می‌شود بعضی از مسوولان بخش ما و نهادهای تربیتی خواب هستند و غرق در مسائل سیاسی، قومی، قبیله‌ای و خطی هستند و امروز در منطقه ما خانواده‌ها به انواع و اقسام تهدیدهای تربیتی و فرهنگی روبه رو هستند.

وی افزود: ما در این دو سال اخیر با بدترین شرایط از لحاظ تربیتی روبرو هستیم و دانش‌آموزان مقطع راهنمایی ما در بعضی از روستاها و شهر گرفتار آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی هستند.

صلواتی تبیین کرد: امروز متاسفانه فرهنگ دروغ به جای فرهنگ صداقت و سوء ظن به جای حسن ظن، پارتی بازی به جای شایسته سالاری و قوم‌گرایی و سیاسی‌کاری و دو رویی به جای اخلاص و یک رویی شده است و امروز منطقه ما و شهر ما در عرصه مختلف نیاز مدیر جهادی، دلسوز نه مدیریت روزمره‌گی دارد.

امام جمعه قلعه رئیسی تاکید کرد: امروز نیاز این منطقه مدیر متعهد، متدین، کارآمد نه مدیر بی‌توجه و سهل اندیش در مسائل دینی و تربیتی و خسته و بیمار است و امروز نیاز ضروری منطقه ما مدیر با صداقت، خداترس، آگاه و نه مدیر اهل کلک و ظاهرساز و منفعت طلب و در جهت تامین منافع گروه های سیاسی باشد و بخش ما نیازمند مدیر انقلابی، ولایی حامی ولایت و نه مدیری غیر انقلابی ولایت ستیز، و حامی سران فتنه و در خدمت اهداف سران فتنه و قبح‌زدا از سران فتنه است.

وی ادامه داد: امروز منطقه ما نیازمند مدیر با انگیزه و با پشتکار است نه مدیری که تنها ساکن و بی‌انگیزه و حقوق‌بگیر باشد.

صلواتی عنوان کرد: امروز بخش ما نیازمند مدیر خدا گرا نه قوم‌گرا، عقل‌گرا نه حزب‌گرا مدیر با سعه صدر و مسؤولیت پذیر است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی همچنین در خطبه‌های نماز جمعه از برخی تحرکات و شعار دادن علیه رئیس‌جمهور در روز قدس انتقاد کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
باسلام خدمت حاج آقای صلواتی عزیز. برادر عزیز و ارزشمند، نهادهای تربیتی نسبت به جریانیکه راجع به این دو دانش آموز رخ داده نمیتواند در فصل تابستان حرکات دانش آموزان را در شب کنترل کند و در خانواده آنها سرک بکشد و وضعیت اخلاقی و تربیتی آنها را رصد کند لذا نقش آموزش و پرورش دراین جریان آنهم در فصل تابسیتان کاملا منتفی و خرده گرفتن برآنها غیرمنطقیه. لذا خانواده بعنوان کانون اصلی تربیت افراد جامعه باید نقش پررنگ خودش را ایفا کند و مسیر های انحراف را برروی فرزندان خودشان ببندن. من بعنوان یک شهروند به آموزش و پرورش در این بحبوحه از سال خرده نمیگیرم چون نمیتونند نظارت کنند ودرطول نه ماه کنترل کردن سه ماه دیگه در اختیار اولیا هستند. متأسفانه جامعه ما پر از انحراف اجتماعی و اخلاقی هست تازه منطقه چاروسا خیلی شرایطش بهتراز سایر مناطق است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.