تاریخ انتشار:۰۰:۴۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۶
عصر دنا: عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس با بیان اینکه تأسیس وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دستورکار مجلس است، گفت: تأسیس این وزارتخانه سبب ایجاد یک ساختار جدید و فراگیر برای آینده این صنایع است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): غلام‌محمد زارعی عصر امروز در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی در یاسوج اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در راستای استفاده از همه ظرفیت‌های اشتغال و تولید برنامه‌های جدی دارد که بیمه هنرمندان صنایع دستی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی افزود: مصوبه اخیر مجلس که در راستای حمایت از این قشر بود، بستر مناسبی برای حمایت از صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی در آینده فراهم می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز شرایط کشور به گونه‌ای است که همه نگاه‌ها به سمت تولید داخلی است که با توجه به سبقه کشور ما، صنایع دستی از مهم‌ترین محورهای تولید داخلی است.

زارعی عنوان کرد: کشور ما به عنوان یکی از کانون‌های اصلی صنایع دستی در جهان مطرح بوده و هست که امیدواریم این صنعت روز به روز به سمت بالندگی و توسعه بیشتر پیش برود.

وی عنوان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی تحت عنوان وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در دستورکار دارند  که یک ساختار جدید و فراگیر برای آینده این صنعت خواهد بود تا با برنامه‌ریزی جامع بتواند در همه کانون‌های تصمیم‌گیری نقش‌آفرینی کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.