تاریخ انتشار:۱۸:۵۸ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
در آستانه تعطیلات عید فطر و پیش‌بینی حضور گسترده مسافران رخ داد
عصر دنا: همزمان با تعطیلات عید فطر و حضور گسترده مسافران به شهر یاسوج، بوی تعفن رود بشار در اطراف پارک‌های شهر یاسوج نگران کننده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): فردا عید فطر است و پیش‌بینی می‌شود که تعداد زیادی مسافر و گردشگر به شهرهای یاسوج و سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد سرازیر شوند که بعد از یک ماه عبادت و روزه‌داری چند روزی را در هوای دلپذیر این دو شهر ییلاقی سپری کنند.

در شهر یاسوج اغلب مسافران و گردشگران در اطراف رود بشار و در پارک‌های مهرورزی و ساحلی اتراق خواهند کرد جایی که در همان نزدیکی رود بشار جاریست.

امسال وضعیت رود بشار حدفاصل پارک‌های مذکور و در منطقه منتهی به پل اول و دوم بشار بسیار بد و نگران کننده است به نحوی که به دلیل جلبک گرفتن رود بوی بسیار بد و متعفنی از رود بشار در هر ساعت از شب و روز به مشام می‌رسد و این رودخانه در بدترین حالت قرار داد.

این موضوع باعث شده که نگرانی‌ها همزمان با ورود مسافران و گردشگران زیاد شود چرا که جمعیت گسترده‌ای در اطراف رود بشار اسکان پیدا می‌کنند.

متاسفانه مسؤولان نیز در این خصوص اقدامی انجام نداده و دست روی دست گذاشتند و معلوم نیست که با حضور مسافران چه وضعیتی در شهر یاسوج خواهیم داشت اما همین را می‌دانیم که تعداد بسیار زیادی گردشگر و مسافر برای همیشه قید سفر به یاسوج را خواهند زد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.