کد خبر: ۱۳۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۵۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی:
عصر دنا: نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید خدمت به مردم را به دور از مسائل سیاسی و باندبازی، تنها برای رضایت خدا انجام دهند تا همیشه سربلند باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): پیش از ظهر امروز نشست شورای اداری شهرستان چرام با حضور نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی، فرماندار چرام، بخشدار و امام جمعه سرفاریاب و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای دلی خلیفه‌ای سرفاریاب تشکیل شد.

در این نشست مهم ترین مشکلات و نیازمندی‌های روستاهای منطقه سادات امام زاده علی(ع) بررسی و راهکارهای کاهش مشکلات مردم و توجه به امکانات مورد نیاز این روستاها به عنوان نقشه راه تصویب شد.

عدل هاشمی‌پور در این نشست با بیان اینکه بازدید و سرکشی از روستاهای کمتر برخوردار و حضور در بین روستائیان افتخاری است که باید مدیران قدر این موهبت را بدانند، گفت: مدیران باید خدمت به مردم را به دور از مسائل سیاسی و باندبازی، تنها برای رضایت خدا انجام دهند تا همیشه سربلند باشند.

وی با اشاره به خواسته‌های به حق روستائیان و مشکلات آنان در زمینه‌های مختلف، عنوان داشت: ساماندهی و لایروبی کانال آب کشاورزی و باغات روستاییان ضروری است که برای آن دسته از زمین‌ها و باغات کشاورزی که کانال ندارند با کمک دستگاه‌های متولی در سریعترین زمان کانال کشی انجام می‌شود.

هاشمی‌پور، اضافه کرد: آسفالت راه روستایی، برق رسانی و  آبرسانی به روستاهای فاقد آب و برق با تامین اعتبار در سطوح مختلف عملیاتی خواهند شد‌.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد به گازرسانی به روستاهای دلی مو، دلی خلیفه‌ای و تاوه سفید اشاره داشت و خاطرنشان کرد: با پایان عملیات احداث جاده، گاز رسانی نیز شروع خواهد شد و همکاری مردم در تمام مراحل بسیار ضروری است چرا که اگر در روند اجرای این طرح‌ها از ناحیه مردم مانعی ایجاد شود پیشرفت علملیات نیز کند و حتی متوقف خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
نمیشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین