تاریخ انتشار:۱۸:۵۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
شهردار یاسوج مطرح کرد
عصر دنا: شهردار یاسوج از مطالبات 78 میلیارد تومانی شهرداری یاسوج از دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: تزریق این پول به شهرداری موجب تغییر و تحول اساسی در چهره شهر یاسوج و حوزه مدیریت شهری می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): محمدعلی جاوید بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث 40 هکتار پارک توسط شهرداری یاسوج گفت: شهر یاسوج به کارگاه عمرانی تبدیل شده که در همین خصوص پارک ولایت، پارک چشمه نباتی، پارک بانوان و پارک غدیر احداث شد.

شهردار یاسوج با اشاره به وضعیت ترمینال این شهر بیان کرد: ترمینال شهر یاسوج وضعیت مناسبی نداشت که به همین منظور یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای احداث و ساماندهی ترمینال یاسوج هزینه شد.

وی به مطالبات شهرداری از دستگاه‌‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: مطالبات شهرداری یاسوج از دستگاه‌های اجرایی استان 78 میلیارد تومان است که از این رقم 64 میلیارد از دستگاه‌های دولتی و 14 میلیارد تومان از بخش خصوصی طلبکار هستیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مبلغ خوبی در اختیار استان قرار دارد که دستگاه‌هایی که در کمیسیون ماده 100 و کمیسیون ماده 77 شهرداری جریمه شدند می‌توانند از این مبلغ استفاده کنند که تزریق این پول به شهرداری موجب تغییر و تحول اساسی در چهره شهر یاسوج و حوزه مدیریت شهری می‌شود.

جاوید در پایان بر راه‌اندازی میادین میوه و تره بار محله‌ای در شهر یاسوج تأکید کرد و یادآور شد: رونق این میادین باعث ساماندهی وانت بارهای دوره گرد میوه فروش می‌شود.

برچسب ها: شهردار یاسوج
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار