تاریخ انتشار:۱۸:۵۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
عصر دنا: 9 خرداد ماه بود که جمعی از پرستاران و پرسنل بخش سرپایی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج نسبت به عدم پرداخت 6 ماه حقوق، بیمه و مزایای خود در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع و اعتراض کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): 9 خرداد ماه بود که جمعی از پرستاران و پرسنل بخش سرپایی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج نسبت به عدم پرداخت 6 ماه حقوق، بیمه و مزایای خود در مقابل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع و اعتراض کردند.

کارکنان این بخش از بیمارستان امام سجاد(ع) با بیان اینکه به دلیل عدم دریافت حقوق و مزایای خود در مضیقه هستند گفتند: مسؤولان دانشگاه و بیمارستان به آنها وعده‌های توخالی می‌دهند و خواستار رفع مشکلاتشان توسط مسؤولان استانی شدند.

بعد از تجمع پرستاران و پرسنل بیمارستان یاسوج فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در جمع کارکنان بیمارستان امام سجاد از پیگیری جدی برای پرداخت مطالبات این افراد خبر داد و گفت: از طریق دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان مطالبات پرسنل را پیگیری می‌کنم.

اما علی‌رغم وعده‌های داده شده مبنی بر پیگیری جدی مطالبات کارکنان بخش سرپایی بیمارستان امام سجاد که از آذر ماه سال 95 تاکنون بیمه و مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند گویا این افراد همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برند و وضعیت آنها مشخص نشده است.

یکی از پرسنل این بخش بیمارستان در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: هر روز به مسؤولان بیمارستان مراجعه می‌کنیم و خواستار دریافت مطالبات خود هستیم اما مسؤولان در جواب وعده امروز و فردا را به ما می‌دهند،

وی با بیان اینکه به گفته مسؤولان دانشگاه هنوز برای این بخش از بیمارستان پیمانکاری پیدا نشده گفت: حتی به حراست بیمارستان مراجعه کردیم که به ما گفتند در صورت واگذاری این بخش به پیمانکار احتمالا فقط 3 ماه از بیمه ما پرداخت می‌شود و 3 ماه دیگر آن پرداخت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مسؤولان بیمارستان گفتند تا وضعیت بیمه ما مشخص نشده حقوق و مزایایی دریافت نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: به رئیس دانشگاه و معاون دانشگاه مراجعه کردیم اما جواب درستی و مشخص دریافت نکردیم و هنوز بلاتکلیف هستیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین