کد خبر: ۱۳۸۲۸
تاریخ انتشار:۰۵:۰۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
برا ی نخستین بار :
عصر دنا: مدیرحمل و نقل و ترافیک شهرداری یاسوج از آغاز کارنصب تابلوهای راهنمای گردشگران برا ی نخستین بار در این شهر خبر داد .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): احسان نیک اقبالیان روزشنبه درجمع مدیران شهری افزود : این تابلوها برای شناسایی اماکن ومسیرهای گردشگری گردشگران نصب و راه اندازی می شود .

وی اظهار داشت : برای نصب این تابلو شهرداری یاسوج دو میلیارد ریال سرمایه گذاری می کند که محوریت آن معرفی مسیرهای گردشگری است .

مدیرحمل ونقل ترافیک شهرداری یاسوج گفت : درگام نخست 9 تابلو در ارتقاع شش متر و در عرض بلوارها نصب می شود .

وی افزود : نصب تابلوهای راهنمای به منظور معرفی جاذبه های گردشگری و ارایه هرچه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران انجام می شود .

نیک اقبالیان با بیان اینکه یاسوج از ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری برخوردار است اظهار داشت : تابلوهای راهنمای گردشگری نقش مهمی در رونق گردشگری و اقتصاد منطقه به دنبال دارد .

وی به عملکرد سه ماه نخست سالجاری حوزه ترافیک اشاره کرد وگفت : ایمن سازی خیابان سعدی و بلوارکشاورز در دستور کار قرار گرفته است .

این مسئول افزود : رنگ آمیزی گذرگاه های عابر پیاده وسرعتگاه ها و اصلاح هندسی انتهای بلوار کاشانی در دست اقدام است .
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.