کد خبر: ۱۳۸۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۲۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان خبر داد
عصر دنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمال جیره بندی آب در برخی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): سید علی لدنی نژاد با بیان اینکه در شهرهای یاسوج،جیره بندی آب در استان مادوان، دهدشت، لیکک، سوق و چیتاب با مشکل کم آبی رو به‌رو هستیم افزود : اگر مردم استان در مصرف آب صرفه جویی نکنند در این شهر‌ها آب جیره بندی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم نصب تانکر ذخیره سازی آب در پشت بام ساختمان‌های استان اظهار داشت : برخی‌ها معتقدند، چون شهر یاسوج و مادوان در کنار دو روخانه بشار و مادوان هستند نباید مشکل آب شرب داشته باشند در حالی که به دلیل نبود تصفیه خانه امکان استفاده از یک لیتر آب این رودخانه‌ها به عنوان شرب وجود ندارد.

لدنی نژاد از انجام عملیات تعویض پمپ چاه شماره ۳ چرام خبر داد و گفت: دبی آب چاه شماره ۳ ایستگاه سپاه خنک چرام به دلیل نقص فنی پمپ دچار کاهش آبدهی شده بود که با حضور کارشناسان شرکت آب و فاضلاب و بررسی‌های لازم عملیات تعویض پمپ این ایستگاه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با نقص فنی به وجود آمده در این ایستگاه حجم آبی خروجی از این چاه به ۷ لیتر بر ثانیه کاهش یافته بود ادامه داد: همین موضوع مشکلاتی را در روند تامین آب بخشی از شهر چرام به وجود آورد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری با بیان اینکه هم اکنون آب مورد نیاز شهرروندان چرامی از طریق ۳ حلقه چاه تامین می‌شود افزود:با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تابستان امسال مانند سال‌های گذشته مشکلی در زمینه تامین آب شهروندان چرام وجود ندارد.

لدنی‌نژاد از انجام عملیات تجهیز و راه‌اندازی پمپاژ جدید ایستگاه تامین آب دمدره دهدشت خبر داد و گفت: عملیات تجهیز و راه‌اندازی پمپاژ جدید ایستگاه دمدره دهدشت در راستای طرح تقویت آبرسانی به شهر دهدشت و روستای اقماری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح از سال ۸۸ آغاز و هم اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت کاری دارد گفت: تقویت آبدهی ایستگاه پمپاژه دمدره و کاهش اثرات تنش آبی از مزایای این طرح است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
دیشموک چی شد.برا شما و فرماندار کهگیلویه متاسفیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
شورای منتخب دیشموک که آمدند چی شد.ههه.اکبری این مدت کجا بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
لیکک فعلا مشکل ندازد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
شکر خوردی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.