کد خبر: ۱۳۷۹۷
تاریخ انتشار:۰۰:۴۹ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
عصر دنا: وزیر کشور از معاون امنیتی و انتظامی خود خواست که با هماهنگی و مساعدت وزیر اطلاعات و نیروی انتظامی حواشی غیرقانونی راهپیمایی روز قدس را پیگیری کند و به موجب قانون خاطیان به مراجع قضایی معرفی شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به نقل از وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نامه ای از معاون امنیتی و انتظامی خود خواست که با هماهنگی و مساعدت وزیر اطلاعات و نیروی انتظامی حواشی غیرقانونی راهپیمایی روز قدس را پیگیری کند و به موجب قانون خاطیان به مراجع قضایی معرفی شوند.

 متن دستور رحمانی فضلی به شرح زیر است: 

جناب آقای ذوالفقاری
معاون امنیتی و انتظامی
سلام علیکم
به دنبال وقوع اتفاقات ناگوار و وحدت شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس که میراث انسجام آفرین بنیانگذار انقلاب اسلامی می باشد و در جریان آن عده ای قانون ستیز مبادرت به حاشیه سازی علیه ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و تعدادی دیگر از مقامات کرده و حرکت عظیم ملت بزرگوار و شریف ایران را تحت الشعاع رفتار غیر قانونی و غیر انقلابی خود کردند، لازم است با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری که ضمن تصریح مخالفت خود با اینگونه اقدامات ،آن را به ضرر کشور بیان فرمودند با هماهنگی و مساعدت وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی نسبت به پیگیری موضوع و به موجب قانون معرفی خاطیان به مراجع قضائی اقدام نمائید.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار