کد خبر: ۱۳۷۹۴
تاریخ انتشار:۰۰:۳۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی
عصر دنا: مدیرکل تبیلغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از فعالان فرهنگ و اطلاع‌رسانی شهرستان کهگیلویه تجلیل کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی نشست مشترک هیئت‌های مذهبی و ستاد شئون فرهنگی شهرستان عصر امروز در اداره تبلیغات اسلامی دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در این نشست حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس را حماسی خواند و اظهار داشت: از زحمات تبلیغات اسلامی در ترویج فرهنگ اسلامی و برپایی مراسمات ملی و مذهبی تشکر می‌کنم.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: ماهیت نظام ما اسلامی است و هویت و ماهیت اسلامی هم تعاریفی دارد که اگر این ماهیت از نظام گرفته شود چیزی باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه مراسمات ملی و مذهبی و شئونات فرهنگی باید گسترش پیدا کند، افزود: اینها احتیاج به مدیریت و سازماندهی دارد.

حسینی ادامه داد: اگر در کار فرهنگی سازماندهی صحیح شکل نگیرد نتیجه بخش نیست.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان دینی گفت: تبلیغ مبلغان دینی و کارهای فرهنگی از مشکلات و فاجعه‌های فرهنگی و اخلاقی جلوگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب نیز با اشاره به اول تیر ماه سالروز تشکیل سازمان تیلیغات اسلامیف خاطرنشان کرد: موفقیت‌های ما در سایه همکاری تمامی دستگاه‌ها و نقش پررنگ رسانه است.

رئیس اداره تبیلغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد:مردم ما در بسیاری از امور از مسؤولان جلو هستند و امروز در روز تاریخی قدس بار دیگر شجاعت و همدلی و استبداد ستیزی خود را نشان دادند.

به گزارش فارس در این مراسم از اعضای نشست و اصحاب رسانه تجلیل شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار