کد خبر: ۱۳۷۹۳
تاریخ انتشار:۰۰:۳۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
مدیرکل سازمان تبیلغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل سازمان تبیلغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت بنیاد برکت دبیرستان دخترانه معارف در دهدشت راه‌اندازی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): حجت‌الاسلام حمید برازش امشب در مراسم ضیافت افطاری ستاد شئونات فرهنگی شهرستان ضمن گرامیداشت یکم تیرماه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به تحولات فرهنگی طی سه دهه گذشته اشاره و اظهار کرد: اوایل انقلاب در شهرستان کهگیلویه تنها دو بنای مسجد وجود داشت این در حالی است که به برکت انقلاب اسلامی اکنون افزون بر 200 مسجد در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: یکهزار مسجد در سطح استان وجود دارد که از این تعداد تاکنون 600 باب تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در گذشته تعداد روحانیون در فضاهای تبلیغی استان انگشت شمار بود، گفت: نظام جمهوری اسلامی رویکردی ایجاد کرد که 700 روحانی در این استان فعالیت دارند.

برازش به تحولات شکل گرفته در حوزه تبلیغ هم اشاره کرد و افزود: 600 خانه قرآن روستایی و شهری در استان دایر شده است.

این مسؤول موفقیت‌های حاصله در حوزه فرهنگ و تبلیغ استان را مرهون تلاش‌های متولیان و همکاری مسؤولان دانست و گفت: در سامانه کانون مداحان و سامانه ثبت روحانیون مقام‌های نخست کشوری را کسب کردیم.

برازش با اشاره به مدارس معارف در سطح استان تصریح کرد: به همت بنیاد برکت دبیرستان معارف در دهدشت راه‌اندازی خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.